Szukaj na tym blogu

wtorek, 6 września 2011

Mc krissy Diss

 prawie bym zapomniala...Diss na McKrissiego z Rd ; ]

hahaha Fraaaaajer



 Hey Mc Krissy




Hey Mc krissy zgadnij kto cie pociśnie znowu
moje imię już znasz nie nadajesz się do Hip hopu
dla ludzi z forum pokój nazywasz Tede pozerem
zadam ci jedno pytanie kto nim dla ciebie nie jest?
dodam jeszcze ,że to ty wszytkich już wkurwiasz
wielki Mc z Wrocławia co nigdy nie wszedł do studia
Niby wielki raper,Kurwa nie było cie kiedy zaczynał
więc zamknij ryj bo nie wiem na chuja się spinasz
gustuj w swoich pomyjach ey sam siebie ośmieszasz
obrażasz Tedego wiem wiem uznajesz się za speca
Ja nie mam na co czekać dziś ja ciebie dopierdole
to ty będziesz świnią więc w błocie sobie poleż
kto tu jest Farmazonem?przecież ty jesteś nikim
chcesz to dawaj Beef zostaw niedozwolne chwyty
Ey weź nie zaczynaj Bo wiesz ja i tak już wygralam
wiesz z tą Coca colą to jednak chujowa reklama
zresztą te Metafory też co to było Pusty worek?
nie znasz ortografii,radze ci lepiej skończ szkole
to jeszcze nie koniec najgorszym gównem jesteś ty
wiem,że zaprzeczysz i powiesz ,że to taki styl
nie wiem czy wiesz ale zespolow sie nie odmienia
Odłączcie mu internet i kto drutem będzie teraz?
ogarnij schemat i powiedz mi kto teraz jest tępy?
spędziłabym noc z twoim textem licząc ci błędy
działasz mi na nerwy ey sobie zostaw te pociski
masz iq niedowartościowanej grubej dziwki
nie bądz taki szybki nie zakładaj pętli na szyje
córka diabła dopierdoli cie jeszcze serią linijek
a tak się cieszyłeś całe forum ma cie za frajera
jesteś zwykła pizdą i nie ma tu się o co spierać
wiesz moja wena?moje wersja textu w kilka minut
wiedz,że nie pogrywam tępy skurwysynu


 
Jak ci sie to podoba?
jak ci sie podoba skurwysynu?
jak ci sie to podoba?
zniszczyłam cie w kilka minut
jak ci sie to podoba?
poznaj moją magie rymów
jak ci się to podoba?
do bani sobie glocka przyłóz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz