Szukaj na tym blogu

czwartek, 1 września 2011

Kurwa mać-all i can say/duże miasto mało perspektyw

Jedno zdanie podsumowujące: KURWA MAĆ TO 1-WSZY WRZEŚNIA o yeah...
dodam jeszcze,że nie wiem co wczoraj robiłam....ale obudziłam się na ławce a parku..(yeah i know)...nie pamiętam jak sie tam znalazłam(Ufo?)...jeszcze o 22:30 pisałam w DOMU z matim...a tu rposzę bardzo budze się bo mi zimno.(takie wtf)szukam kołdry..dziwie sie bo mi nie wygodnie,myślę kurwa na czym ja śpie?otwieram oczy...osłupiałam takie aha..powoli to do mnie dociera...patrzę na zegarek na ręku KURWA MAĆ 8:30...a na 9 na rozpoczęcie O_o modle się żeby był TRZYDZIESTY DRUGI....wyciagam z cycków telefon i kurwa jest pierwszy września...no ja pierdole...biegne jak pojeb..ubieram się,czeszę,myję zęby i twarz i wypierdalam....O_o.....i dalej nie wiem jakim kurwa cudem...Czy ktoś może mi to wyjaśnić?







Duże miasto ,mało perspektyw


żyje w dużym mieście,duże miasto mało perspektyw
hektolitry alkoholu,Szczecin przypomina mexyk
w klubie tylko białe ścieżki Kokainowe imperium
brudne ulice wzdłuż oblane światłem złego fame'u
tanie wino tylko Wermut zobacz pod blokiem piją
Bossman dwadzieścia cztery na dobe a co za kurtyną?
co drugi z nich ma wyrok tuż to życie na krawędzi
wejdż nocą nie w ta brame a ktoś wybije ci zęby
psy starają się uwiezić kontrolowane policyjne miasto?
Hwdp oznaką buntu- nie dać się kurwom tak łatwo
dziecku rapu zabroń niech będzie ułożone i przykładne
dobry obywatel co ma zawsze przy sobie czarną kartę
posiedz tutaj za Handel odsiedz swoje  zrób to znowu
dzień za dniem ta monnotonia a kłopotów powódz
na dachu niebieski kogut przywołuje mnie do porządku
zgaduję ,że mnie mają W11 zgłaszam się Odbiór!














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz