Szukaj na tym blogu

środa, 28 września 2011

Miałam coś opisać,ale nie pamiętam co....lol..więc siedzę jak debil próbując dojść do tego(to boli). puki co rozprasza mnie freestyl'e Pusha T-don't fuck with me czyli pod beat Dreams money can buy. Byłam dzisiaj na otwarciu Kaskady(może to to?)...przepychaliśmy się między ludźmi(prawie jak na koncercie) w któryms momencie myślałam ,że sie uduszę (; D) ale chrzanić to,było fajnie.W szkolę,juz  w zeszły czwartek ściągneliśmy Krzyż czy tam wtorek na polskim(nie,nie chce mi się szukać planu..; d). akurat na religie nie chodzę(a może to i lepiej?) a ponoć zrobiła taką awanturę,że pod groźba dyrekcji postanowiliśmy go znów kurwa założyć(wygrała Bitwę ale wojny nie!)Nie poddam się tak Łatwo,niech ta tępa suka zda sobie z tego sprawę.(fuck you Renatka) ale wracając...w sumie zainspirowało mnie to teraz do napisania drugiej części dissu pt "GDZIE JEST KRZYŻ!"-Yeah. tak więc piszę. Y'all can check it out poniżęj:
















 "[...]...gdzie jest kurwa krzyż?a gdzie pentagram?
to mój pomysł,taa to moja wyobrażnia
za schize łapie mandat ,ludzie w kominiarkach
tańczysz jak ci zagram To moje dance makabre
Córka diabła tępa suko, poznaj moją bandę 
stań w nierównej walce,wystawie cie na handel
transport w betoniarce...[...]"













 Córka diabla ta suka co katolikom psuje nerwy
zgadnij kto wrócil,? przemawia przezemnie poteżny
powiesze cię w  rzeżni na haku,jesteś taka tłusta
wylewasz się na ziemie-to część twojego dupska
powraca trzy razy szóstka,pierdolony drapieżnik
zamknij ryj,wiś szmato zanim utnę ci ten język
rozjade cie na jezdni,jak jakiegoś pierdolonego jeża
to zostanie między nami jak zostaje w las Vegas
wstajesz?no to gleba,raz jeszcze cię urządze
ekipa remontowa?zakład orgainizuje pogrzeb
ogarnij progres przestań pierdolić o nietolerancji
katolicy kontra reszta,poznaj część sztańskiej armii
spektakl-krwawe walki,chrześcijanie jak W Quo Vadis
obszyje cię w zwierzęcą skórą,jeśli chcesz się tak bawić
o widzę krwawisz,jak Jezus mesjasz-z prawego boku
zamiast wody Tluszcz,wjezdza w ciebie teraz autobus



Linia siedemdziesiąt pięć,już wiemy skąd ten wypadek
stoisz na jezdni rozjebana,modlisz się lecz nie placzesz
kolizja cycatej,cyki uratowaly ją przed samobójstwem
zamiast botoksu wstrzyknelam ci kwas-to też ujdzie
zamknelabym cie w trumnie,ale zaplacilabym za duzo
teraz szykuj ten koc,nadchodzi egzekucja-cisza przed burzą
pożegnaj się z duszą, Renatka wiesz to tylko zabawa
umrzesz w imie jezusa śmiej się z siebie zamist plakac




Rano śledztwo,ktos niby mial doczynienia z diablem
wynajelam sobie cyrk,zamknelam te suke w klatce
chcecie to patrzcie,to katolicki rodzaj na wymarciu
zjebalam jej psyche,diabel sprawuje nad nią nadzór
dzień w dzień kaptur,wiesz kwas solny zrobil swoje
ona dalej się modli,na chuj jej to w walce z żywiolem?
zlapala paranoje,od stania,tluszcz zrobil jej garba
jak quasimodo jedynie to mowi to prosze cie marta
pierdolony Fallstart-diabel znów każe mi dzialac
odetnij jej nos,na miejsce przyszyj grube kolana
sama chciala?Ey przeciez to nie ja to zaczelam
nie sciagnelam tego Krzyza,wiec teraz ją sponiewieram
wszystko na kamerach,Gdzie jest Krzyz-sama odpowiedz
Religia Tv-na glowie rozjebalam jej ten dekoder
gdzie masz święconą wodę?To już ostatnie namaszczenie
wiesz gdzie mnie znależć-Black sister wożę się z cieniem



Linia siedemdziesiąt pięć,już wiemy skąd ten wypadek
stoisz na jezdni rozjebana,modlisz się lecz nie placzesz
kolizja cycatej,cyki uratowaly ją przed samobójstwem
zamiast botoksu wstrzyknelam ci kwas-to też ujdzie
zamknelabym cie w trumnie,ale zaplacilabym za duzo
teraz szykuj ten koc,nadchodzi egzekucja-cisza przed burzą
pożegnaj się z duszą, Renatka wiesz to tylko zabawa
umrzesz w imie jezusa śmiej się z siebie zamist plakac
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz