Szukaj na tym blogu

czwartek, 15 września 2011

Pieniądze Szczęścia nie dadzą








 
"Pieniądze szczęścia nie dadzą"



























obiecuje pewnego dnia zarobie milion
pokaże środkowy palec wszystkim telewizjom
portfel będzie biblią po tyle samo świętych kartek
banknot króluje,to materializm z którym walczę
czuje się jak w teatrze to jedna z lepszych komedii
Black sister Ta suka,która hejterom psuje nerwy
obelg ci oszczędzić?To eter,który nas tym karmi
wyszłam bez szwanku z tej wyimaginowanej walki
chciałbyś prawdy?Tusk sepleni jak Kaczor Duffy
z niebiańskiego rozpadu zostały tylko białe adidasy
spierdoliłam z terapii werdykt,że jestem pojebana
Jestem córką diabła Jezus do dziś płaci mi haracz
w końcu zrozumiałam,nie mam tyle siły co Kliczko
zresztą nie potrzebuje siły aby udowodnić wyższość
mogę nurkować płytko w świata oceanie zapomnienia
ta monotonia,rutyna którą ja pragnę pozmieniać
jaka to cena?cena za popularność tej gównianej muzyki
Justin Bieber dwudziesty pierwszy wiek a takie hity
wylewam krew przy tym To zapiski z ostatniej nocy
czy ktoś kiedykolwiek to obkmini?nie będę się prosić
prawda między oczy. Zdobywam kolejny już szczyt
pochopne opinie,nie ważne co Marta zawsze tym złym
wybudza mnie z tego krzyk to tylko sen o pieniądzach
nie było żadnego hajsu to był  tylko niebiański rozpad
cóż za piękna rozpacz -"make a wish Ameryka"
powietrze przesiąknięte porażką,ja nie mogę oddychać
Polakiem być to przypał?Szczecin nigdy faszystowski
pierdolić Niemców dla polaków z wojny wielkie propsy
schemat prosty.w szkole nie chcemy żadnej germanizacji
Polska kreda,wypierdalać z tym pierdolonym szwabskim
przejawy nietolerancji?To chyba raczej wrodzona wrogość
pieniądze szcześcia nie dają ale to lepsze niż bycie tobą

wszyscy krzyczą Pogoń.Szczecin legalnie wraca na mape
zarobie pierwszy milion,i to tak jak najlepiej potrafię


ref
Pewnego dnia zarobie milion,ale nie zapomnę
tych ludzi i miejsc z których wiąże tyle wspomnień
razem tworzymy historie,Szczecin Let's do this
Szczecin wraca na mapę,wypijmy hektolitry wódy
za tych ludzi,bo to chyba w życiu najważniejsze
by w tym szarym świecie odnaleźć własne miejsce
puste serce?oczy wciąż przepełnione nienawiścią
opanuj instynkt,razem zbudujmy lepszą przyszłość
ja jestem realistą wiem pieniądze szczęścia nie dadzą
ucz się na błędach,ale pamiętaj chciwość stoi za zdradą
co jest przesadą?Ja od swojego zdania nigdy nie odstąpię
biorę życie jakie jest,choć czasem jest tu jak na wojnie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz