Szukaj na tym blogu

niedziela, 11 września 2011

Kto tu jest Gangsta?/ Unfinished













                                    Kto jest Gangsta(bang bang)







Kim jest kurwa Wayne?komercyjną zabawką
jest brzydką dziwką łasą na dolarowy banknot
kwestionujesz jego damskość?leginsy na pewno
Birdman-oh daddy dopada ich chyba namiętność
ja wiem tylko jedno to dla mnie przereklamowane
Carter czwórka milion kopii? to chyba ilość kamer
co jest kurwa grane?Vi Em Ej Best rapper Alive?
Okay jeśli lubisz twórczość komercyjnych szmat
nie pytaj Czy to rap bo ja krzykne Thug life Babe
Pedałki z Autotune'm dziś to staje się obłedem
robi sie coraz ciężej Weezy przebija mi membrane
z uszu wycieka mi krew umre nim jutro nastanie
puszcze go w niepamięć,chce się cofnąć w 90
prawdziwy old skool,którego nigdy nie zapomne
świeci czarne słońce All black all black Everything
2 pac Me aginst the world nie żadne Wayne Rebirth




Powiedz Kto tu jest Gangsta różowa bluza?
kto jest gangsterem?kto haracz wymusza?
Kto bierze udział?The Game jedyny bloods
Krół Rapu Tupac Jedynie dla niego ten Tron
chwytam za broń,Kurwa wybiję te komercje
Wayne,Birdman Bang bang kto chce więcej?
To ciała Mc'e Eyyyyy Waka flocka i Rick Ross
Dawaj zgarnij mnie Oficerku Wack a ty płoń






























Powiedz co się dzieje z rapem,Ricky Oficerek
gdzie ten Gangsta shit co we mnie wzbudza wene
ktoś zapłaci cenę,te cene za ten tani new skool
Psie nie uciekaj Ricky spaślaku lepiej stój tu
w powietrzu świst kul tylko Bang Bang mam cię
zrób dochodzenie ,z góry przegrałeś tą walkę
zamknę cię w zamrażalce sprzedam chińczykom
Tłusta cielęcina w uszach zostanie ci tylko chichot
walczę z tą muzyką Wybije wszytkich gangsterów
udawane ćwoki,z muzyką na poziomie parteru
zapytasz czemu?Ta muzyka sięga jedynie Dna
Ja stoje tam gdzie stałam tam gdzie powinnam stać
i trafia mnie szlag Gdy słysze Udawanych Bad boyów
pierdolone Klauny z ulicy robią Hollywood ziomuś
zamknięci w śród betonu mam pełny magazynek
Who da Fuck Ross?ostrzele cie nawet w limuzynie









Powiedz Kto tu jest Gangsta różowa bluza?
kto jest gangsterem?kto haracz wymusza?
Kto bierze udział?The Game jedyny bloods
Krół Rapu Tupac Jedynie dla niego ten Tron
chwytam za broń,Kurwa wybiję te komercje
Wayne,Birdman Bang bang kto chce więcej?
To ciała Mc'e Eyyyyy Waka flocka i Rick Ross
Dawaj zgarnij mnie Oficerku Wack a ty płoń








 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz