Szukaj na tym blogu

środa, 3 października 2012

Damn you,memories




Damn You,Memories

















To powtarza się co wieczór, ona trzyma mnie w objęciach, 

nie pozwala mi się skupić, ani nawet iść się przespać.
kocham się w wersach milczę,próbując coś napisać

ale wokół mnie to samo, wciąż tylko ta sama cisza.
co ona może mi dać?......na pewno nie skupienie
przed oczami mam twój obraz i coś ciągnie mnie do ciebie
myśli mam ulewę, ona wciąż otula mnie tak czule
słuchaj chce się wyrwać ,ale ......nie umiem(heh)
często w te noce,które bywają chłodne i samotne
czas jest zabijany kolejnym wypalonym jointem
siadam na oknie, które ulubionym moim miejscem
przywołuje wspomnienia ,które powinny być odległe
krzyk z serca jest szeptem,szeptem który ciągle rani
pamiętam jej uśmiech,ona przegieła, potem on przesadził
nie dał rady,-wiem to .....chociaż żaden ze mnie filozof
ta cisza mnie wykańcza zamieram w jej objęciach co noc.







to już kolejna noc,gdy siedzę tu z nią na oknie

zżera mnie złość,ale chyba jest nam razem dobrze
powinny być daleko stąd,nie potrafię się schronić
chciałabym wcisnąć off...damn you, memories..










Kolejna bezsenna noc,gdy znów czekam na wiadomość

wtedy myśl przeczytam później okazała się złowrogą
nie prosiła mnie o pomoc,tamten telefon był najgorszym
wmawiają mi,że tak miało być,że nie było innej opcji
próbowali mi ją zastąpić,wiem,że reagowaliśmy za wolno
to niszczyło ją stopniowo- szkoda,że czasu nie da się cofnąć
chciałabym... uwierz mocno,lecz wiem,że tak się nie da
bo to  życie nawet frajerskie za nic nie jest do kupienia
teraz ciągle czekam,wciąż ...spoglądam na telefon
miliardy mil stąd,wiesz jej miłość stąd jest daleko
próbuję się przesiąść,ona dziś chyba mnie nie puści
sumienie gryzie,...chociaż myślę sobie chuj z tym
ona pragnie ust mych,rozumiemy się bez słów
czuję jej obecność,ona przysłuchuje się memu sercu
I will tell you-jeśli chcesz tak bardzo wiedzieć
ona jest moją kochanką,ale może też pokochać ciebie







to już kolejna noc,gdy siedzę tu z nią na oknie
zżera mnie złość,ale chyba jest nam razem dobrze
powinny być daleko stąd,nie potrafię się schronić
chciałabym wcisnąć off...damn you, memories..




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz