Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 15 października 2012

#Lost Tapes






Boje się cholernie..... i potrzebuje kogoś
kto złapie mnie za rękę gdy w nocy poproszę o pomoc

najebane mam ponoć,może popadam w rutynę?
przez Ciebie czuje się jak menel pod sklepem z winem(fatalnie)
chciałabym widzieć i doceniać to co mam przy sobie(skarbie)
mieć troche czasu dla ciebie..... i dla nas oboje
tracę kontrolę ,gdybym miała Bić -biłabym w rytmie serca
przecież wiesz,że cie kocham -to nienaruszalna kwestia
jesteś bezczelna,mówiąc,że znasz moje brudne myśli
kręcisz mnie-fakt ale nie mam zamiaru Cię krzywdzić
trzy x'y mówisz,ale ja nie chce na jedną noc laski
pchasz mnie w stronę wyjścia mówiąc,weź się zamknij
wiem,że nie jeden chciałby,Cię choćby siłą wynieść
zanieść do sypialani,patrząc jak się seksownie wijesz
może popadłam w rutynę i nie pomoże tutaj wódka 
ale wiem na czym stoję,i dokąd chcę się udać...
(Słuchaj...)




może spotkamy się gdzieś i obgadamy parę spraw 
albo znów zaskoczy życie albo stracę to co mam 

w uszach dudni bas,akurat dzisiaj musiałaś wejść?
zajełaś miejsce obok,jakby nie było innych miejsc
Nie wiem czy wciąż śnie,czy...działają te leki
teraz wciąż myśle heh....o tobie- eej dzięki 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz