Szukaj na tym blogu

czwartek, 18 października 2012

Przejdz na ciemną strone

Jestem przekleństwem co nie traci na sile po latach
mam w sobie chorą bestie-nie pomoże tutaj kaftan
nigdy się nie waham,zawsze się maksymalnie spełniam
pachnie strachem-jestem jednokierunkowym numerem z piekła
to chora zemsta,za grzechy pierdolonych innowierców
ten styl jest chory,rozjebie Cię przy pomocy intelektu
z piekła rekrut,słyszysz kroki-zanim jeszcze wejdę
szatan błaga o więcej,chodz pokaże ci mroczne miejsce
Dzisiaj To Payday,zapraszam do krwawego grodu
czas trwania tego tracka to oficjalna godzina twojego zgonu
wzrasta liczba samobójstw,choć nikt mi dziś nie umnie
dopilnuje osobiście,że każdy z innowierców umrze
do zobaczenia w trrumnie,zgadam się z twoim aniołem stróżem
prędzej czy później,przekonasz się,że posłaniec boga jest chujem
zabiorę twoją dusze,teraz .......nastała twoja kolej
Dance makabere-melanż,dziwko przejdź na ciemną strone




Niecierpliwie czekam,przejdz na ciemną strone
wybuchowa jak metan niszczę Ciebie i resztę koleś
zakazana strefa,po tym na pewno złapiesz paranoje
nawet nie próbuj uciekać bez trudu Cię dogonie






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz