Szukaj na tym blogu

środa, 3 października 2012

Love shots








Wchodzę do klubu sama,rozglądam się dookoła
żadnych uczuć nie czuję gdy mijam cię na schodach
puste słowa,na lewo nie znam-ale dzisiaj poznam
na prawo wredna suka,której dałabym ostry orgazm
skończyć nie zdążasz,ucinam mówiąc-następnym razem
zwinnie Cię wymijam,przystanek mam zaraz przy barze
piję ze smakiem,Whiskey-zimną jak ta co stała w przejściu
wchodzi szybko,po paru luki w pamięci - She ain't you
zrozumiałam po sześciu,chociaż ładna,miała gołe plecy
na nogach czarne rajstopy a niżej wysokie szpileczki
zero sugestii,poszła,Ty chciałabyś czuć mój oddech
usta przy szyi,chcesz więcej,a ja daję-bardzo proszę
usta zbliżone,get closer ,patrzę na Ciebie gdy tak siedzisz
uśmiecham się głupio,ty masz ochotę mnie zastrzelić
strzeliłaś do cholery,a zamiast dobić po prostu zostawiłaś
uciekłaś z miejsca zbrodni to karalne...chyba



strzeliłaś celnie ...to ciężki kaliber
prosto w serce,bezbłędnie -w dyche
to podoba mi sie,(leci)...strzał za strzałem
aż osunę się na podłogę-nieudany manewr
Redbull i  Jack Daniels,mówisz,że tak nie można
bawisz się ze mną-You firing Love shots
a więc wojna,Skarbie strzeliłaś pierwsza
trafiłaś mnie prosto w serce jutro abstynencja



chłód whiskey mnie dobija,jak chłód w moich żyłach
ja tone w alkoholu ,gdy kolejny dzień się zbliża
nie rozumiem pytań,nie mogę odpędzić się od fanek
ty już będziesz siedzieć obok,zanim papierosa spale
kolejny strzał za strzałem,ostatni miał być tym ostatnim
szepcze,że cie nienawidzę,ale ty mówisz weź się zamknij
przegryzasz wargi,wiesz,że mam na ciebie ochotę
gierki słowne,flirt co z tego wyniknie powiedz?
rzucasz tylko Okeeej,kochasz się ze mną droczyć
twoje ciepło sprawia,że lód w szklance się topi
twój delikatny dotyk ,którego tak mi brakowało
endrrofiny szaleją,nawet źrenice się rozszerzają
w głowie mam chaos,trafiłaś mnie prosto w serce
moje tętno gwałtownie wzrasta no i skóra blednie
mój krzyk jest szeptem chociaż  bardzo walcze z tym
to gdy wchodzisz do klubu  all the bitches get killed



strzeliłaś celni (bang bang).to ciężki kaliber
prosto w serce,bezbłędnie -w dyche
to podoba mi sie,(leci)...strzał za strzałem
aż osunę się na podłogę-nieudany manewr
Redbull i  Jack Daniels,mówisz,że tak nie można
bawisz się ze mną-You firing Love shots
a więc wojna,Skarbie strzeliłaś pierwsza
trafiłaś mnie prosto w serce jutro abstynencja










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz