Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 17 października 2011

2 texty z Rapduma.pl

Temat: Kara Boska
_________________
 
 
     
black_sister 
Świeży


Wiek: 15
Dołączyła: 19 Maj 2011
Posty: 72
      
Wysłany: Wczoraj 15:31   

Raz dwa trzy,dosięga cie kara boska
zamnij ryj lepiej uważaj do kogo stąpasz
to czarna siostra istne wcielenie diabla
Bóg we wlasnej osobie -nieprawdaż?
przeszukuje miasta,znajde cie i skaram
chuj ci po tych punchach nie pomoze ci mama
rymow fala,pogoda dla rapera-tsunami
jesteś leszczem i wkurwiasz mnie do granic
Mów Mi Pani, Jam Iście jak damski Zeus
rzuce w ciebie piorunem tępy skurwielu
oddaj hold memu dzielu,modl sie do tego
na kolana frajerze,ubolewaj nad niewiedzą
jestem alfą i Omegą Tak Mam kompleks Boga
moge jednym wersem zniszczyć to co kochasz
to moja strefa wynocha zanim cie dosięgnie kara
Ten text to twój testament poznaj Mrocznego Pana
Posty: 102
Wysłany: Wczoraj 17:56     


_________________
 
 
     
black_sister 
Świeży


Wiek: 15
Dołączyła: 19 Maj 2011
Posty: 72
Wysłany: Dzisiaj 17:36   

Hey dostalam temat tak tak mijają lata
to tylko jedna sekunda skmiń-Powracam
istny szatan,chciales ze mna konfrontacji?
takich leszczy zasypuje gradem punchy
zwrot akcji- nie nie nie odwrócą się rolę
dobrze wiesz,nie ma odwrotu-twoj akolej
polamie ci dlonie punch leci za punchem
tak tak chloptasiu rozpierdole twoja garde
walka na szable torturuje cie niewerbalnie
Jestem Jak Lloyd banks niszcze cie Punchlinem
zanim coś palniesz zastanow sie nad konsekwencjami
kto tu jest lepszy? nie odpowiadaj zamilcz
nadaje fale-tsunami niszcze cale miasto
moje rymy mają wizje to jest akurat hardcore
ey cipo bylo warto?oge uderzac z wiekszą mocą
więc zamknij ryj bo blyszczysz tylko tępotą
           




























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz