Szukaj na tym blogu

piątek, 28 października 2011

Naaaaajs/Rzeź w Dwa sześć


 Hue Hue...mam ochotę na wódke..Pani Michalak narobila nam smaka..po tych pierdolonych kukulkach..i jakims tam likierze(tak o Pani mówie).(-.-) ale cóż..większość albo nie ma hajsu..albo czasu albo jak Pawel..nie może (; //) Ubolewam..hyh..czuje się jak jakis pieprzony ćpun...(Nie nie nie Mam Tussidex'u..-.-)
normalnie odbieram w innym formacie...Prawdę mówiąc nic mi sie nie chce..chociaż na Tussidex bądź wódkę zawsze chętna ( ; D-sory musialam) Już lecą określenia..ale Chuj. ; P życie to chwile...nie nie zaczynam kolejnego rozmyślania..prawde mowiąc nie chce mi się .Hyh..dzwonil do mnie Sam...i o dziwo gadalismy jakies 20 minut..chuj wie o czym..dowiedzialam sie ze rozjebal mu sie telefon i ma nowy..poza tym uczy sie do testów z psychologi(?) socjologi(?) nie pamiętam w sumie już...rozkojarzona jestem..nie będę dluzej pierdolić..jaram się new track'eim fabolous'a z Vado- Okay y'all ( sory nie chce mi się szukac linka ; DD)
Stąd tez tytul Nice...gdyz Fab ma to do siebie,ze na początku/końcu/środu lubi mówić Naaaaajs co fajnie mu wychodzi(Imo) ..tak więc nie pozostaje mi nic innego jak przedstawienie textu Pt


 


































kupilam sobie ShotGun'a wchodzę,Jeden strzal dla Natalki
zapach spalonej skóry,kreew-dziecko zaginelo w akcji
rzeeź jak sie patrzy,jeden nabój,cialo leży no i spokój
jeden strzal w glowe -rozpierdole wszystkich w okól
krew tryska też z oczu,to chyba byla ta sila odrzutu
rana po szyje na korytarzu slychac skowyt trupów
krew wylewa się z uszu,podejdz zajrzyj śmierci w oczy
córka diabla kontra reszta,jeden zero,leżą w rogu zwloki
-Renatka jeśli chcesz dożyć,przestan kurwa się modlić
prowaacja?Te szmaty same pchnely mnie do zbrodni!
spelniam swoje obowiązki,czyszczę szkole z gówna
To jeszcze nie koniec,choc powinnam czuć się dumna 
-Polkowska nie utrudniaj! strzal ,kolejne zwloki w szkole
ubrudzila podloge,po korytarzu poleciala jak Tupolew
Kaczmar zlapal Paranoje,sciagnal marynarke ,zaczal wycierac
Sidorowicz zlapala sie za kolano w koncu krzyknela- kto teraz?




Ey to byl najzwyklejszy poranek,ósma dwadzieścia sześć
matematyka jak co rano w piątek akurat wtedy byl test
To byla istna rzeź,nikt sie nie spodziewal ze zrobie dramat
Jedna suka na Początek,dobrze wiedziala,ze ja skaram
mowilam kupie Shotgun'a oni nie chcieli mnie sluchac
przedstawienie Halloweenowe myśleli,że to jakaś próba
dla mnie to byl Ubaw,pewnie będe w jutrzejszym Kurierze
Shotgun idzie w niepamięć,jak wyjde to coś odjebie








nadszedl czas na reszte ,wyelimnowalam juz najslabszych
Natalia leżala gdzieś w rogu,lecz nigdzie nie widzialam Renatki
rzeeź jak się patrzy,myślalam -biologia gdzieś mi się tu chowa
przeladowalam strzelbę,strzal polecial po obu nogach
-kolanka mi pokaz,nie boj sie nog i tak juz nie masz
pytalam wszystkich co oni na to a oni chórem-Popieram!
jeden strzal nawet nie drgnela,osunela się na podlogę
Sebastian tarasuje mi widok,ginie więc tez Stoprocent 
Renia zostaje na potem,zwaly tluszu robią za kamizelkę
pobawimy się później,Bo Kaczmarek chwilowo myl ręce
bląkalam sie po piętrze,po chwili trafiam-kula nie tylko w niego
Kran rozjebany a chuj potem idę przywitać się z biblioteką 
uczniowie go zjedzą,poloniści krzyczą-tuż to kanibalizm
bulwers leci po calości,więc śmigam do religijnej sali
- może się dogadamy?a gdzie krzyz.mam ci przypomiec?
Panie policjancie to wszytko tak wlasnie popelnilam zbrodnie ...






Ey to byl najzwyklejszy poranek,ósma dwadzieścia sześć
matematyka jak co rano w piątek akurat wtedy byl test
To byla istna rzeź,nikt sie nie spodziewal ze zrobie dramat
Jedna suka na Początek,dobrze wiedziala,ze ja skaram
mowilam kupie Shotgun'a oni nie chcieli mnie sluchac
przedstawienie Halloweenowe myśleli,że to jakaś próba
dla mnie to byl Ubaw,pewnie będe w jutrzejszym Kurierze
Shotgun idzie w niepamięć,jak wyjde to coś odjebie




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz