Szukaj na tym blogu

niedziela, 23 października 2011

" Raz dwa na raz dwa"




każdy z boku jak wilk,uważaj kazdy na ciebie patrzy
Fallstart,znów będziesz smial się jako ostatni
dziki ryk z paszczy,uważaj to grozi mordem
raz dwa na raz dwa popelniam liryczną zbrodnie
wychodze oknem,spoójrz na mnie i co dostrzegasz?
nie jestem laską,ktora ślub weżmie w Las Vegas
to moja strefa, nie musisz mnie lubić to nie Facebook
Suko prosze,dla mnie fanklub nie zadnego sensu
kieruje sie tym co w sercu,na szczescie jeszcze bije
nie nie kolejna smutna historia-mam dosc takich historyjek
mam dość takich pominięć,życie ciągle w strachu
dlatego na wszelki wypadek troche tabletek w plecaku
mam dość przyaciól ,nie musisz sie mi podlizywać
lepiej jesli mnie nienawidzisz bo to część mojego życia
ludzi hejtują-wybacz,wybaczam bo życie masz tylko jedno
bądz prawdziwym do końca weż mi tu nie pierdol


raz dwa na raz dwa Wrzucam rym na pętle
poczuj moją potęge,bawie się twoim tętnem
syfem nazwiesz to miejsce ,miasto bólu i cierpień
raz dwa na raz dwa przysięgam nie spieprze
W dupie mam hajs,nie lezy mi pierwsze miejsce

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz