Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 24 października 2011

Koooochamy Panią Ewę ; DD

Witam witam..dziś zaaaaamulam.Ale dzisiejszy dzien byl Fchuj zwalowy...wczoraj bylam na pomorzanach z bratem i jego znajomymi,miedzy innymi Mariuszem(cimkiem-bohaterem spirytusu) wrocilam o 2 w nocy..ale nie chce mi sie nawet myslec o patoli z wczoraj..nie pilam duuuzo..ale w polaczeniu ze zmeczeniem w efekcie otrzymuje zamule..i bol glowy.Jak w teamcie Pani Ewa(Juz Okay? ; D) dziś znów udowodniła nam swoją zajebistość,za co dostanie Kawę w Piątek ; D. Mhym? Cóż w Pani takiego zajebistego? A no wszystko..rozpierdala nas Pani po calości,dla Wtajemniczonej trójcy oczywiście nie podelga to dyskusji Tak więc pozwolę sobie :




Pani Ewo Kochamy Panią-jest Pani Best Nauczycielem Ever 

 By:

-Marta
-Mati
-Anita 



   Już po ogloszeniach,dzisiaj jak juz wspominialam zwlala Fchuj..I niezapomniany  text Pani  od Chemi(również zajebistej)
" No jadę sobie a tu stoi szmata ze zlamaną ręka na Poznańskiej. hahaha



Cóż nie chce mi sie w gruncie rzeczy dalej pisać więc postanowie napisać text9chuj wie o czym czyli spontan


check it


 

kiedyś zarobie milion ,chuj w ryj tym z telewizji
co reklamują nieprawdę,same Science Fiction
chcą z nas zrobić dziwki z nas i tej kultury
mówią,że nie mamy nic ,że to jakiś populizm
w uszach mi aż szumi,to ta ich wyobrażnia
pytasz jak jest u mnie?przecież mozesz to sprawdzać
cala eskadra ,tlum poruszony w slow dymie
to ten ryytm te slowa co poruszaja szyje
skad biore sile?od poczatku byc silnym latwiej
jestem zolnierzem kurwa walcze o prawde
mam w sobie pasje,komorki pracuja jak mroweczki
nikt nigdy mi nie powie ze to syf te moje texty
miasto bez perspektyw,co druga laska jak kurwa
szmata ze zlamaną ręką przemierza podworka
ludzie mówią chuj tam,a przeciez to prawda
mówią zostaw malolatów a ja mowie sprawdz nas






Ey wiesz dostalam juz dawno drugą szanse
zanim się obejrzysz bede stala mówiąc znasz mnie
dzisiaj bedzie tak jak ja chce ludzie ogarnieci falszem
tak ciezko dzis o prawde,chuj na grobie nie zatancze !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz