Szukaj na tym blogu

wtorek, 18 października 2011

Niemiecki../ Daj temu odejść

Witam witam,cześc i czolem...dawno nie opisywalam sytuacji tych z "życia wziętych" (konkurencja nie śpi(AHAHAHA!) ale tez nie wie jak dojechać ; >,i chuj...Tak więc dzisiaj zwalowe lekcje..Zamula na Polskim...potem jak zwykle lajt+ kartkówka=matematyka. Potem jakis quiz na wychowawczej,wcześniej jeszcze Hellowa(helola),czyli historia i lekka spina ze str Nau..ktorej system nauczania wydaje nam sie niezgodny i niekompatybilny z dotychczasowym w klasach1-2..ale cóż..pomińmy już to i oddajmy Hold


NIEMIECKIEMU!- haha Mateusz mam nadzieję,że ci się podoba




Więc mhym..naszej Kochanej Pani Pawlowicz od Niemca nie ma ( ; ( ) a więc Lekcje z lekko ujmując pojebaną P. Polkowską..którą rzecz jasna uwielbiam(żeby nie bylo Ironia) Oczywiście śmiechy chichy,poniekąd końskie rżenie..cóż niby Oli nie bylo..ale ktoś przejąl ta rolę(Sory)...potem seria pytań niczym z rozmów w toku czyli moje anegdotki:

-Lubi Pani rosól?-razy 25 na 10 minut,po czym w koncu pada w prawdzie niesatysfakcjonująca mnie odpowiedz,jednakże odpowiedz w rzeczy samej to jest a więc pozowle sobie zacytować:
-nie odpowiem na to pytanie....Tak więc iście w moim stylu bylo by zadac sobie istotne pytanie: Czy to bylo aż tak osobiste pytanie? Damn...Potem oczywiscie Marta musiala sie sama z siebie zglosic aby wytlumaczyć jaki sport jest jaki,po czym w ktorymś momencie wkurwiona rzeczę:
- W dupie to mam kurwa.- I nie zdaża usiaść ,gdyż zostaje tak jakby upomniana slowami jakze otuchy P.Polkowskiej:
-Marto..nie odchodz jeszcze,dalej. No więc wracam i raz jeszcze odpierdalam i krzywdzę niemiecki ( ; DD)
Mhym...Pominięciu tez nie może ulec moja wędrówka po chipsy do Magdy,z pierwszej lawki pod oknem,az do czwartej rzędu pod ścianą, i w między czasie wojna chlopaków na pileczki pingpongowe,czyli 'Wkurwmy ją nakurwiając w pingpong'a aż pokaże sie od psychicznej strony" Czy też Mateusz ,który schyli się mając dziure na spodniach i jego Zacne stwierdzenie,które również pozwolę sobie zacytować
-kurwa mam dziure w dupie a Pani co? - Cenne odkrycie Mateusz....Oczywiście Kilka Pokerfaców rozpierdalających po calości i pytania mateusza odnośnie slowa Kurwa po niemiecku,ktore jakoś umknely uwadze Pani...więcej grzechów nie Pamiętam..chociaż textów polecialo sporo...gdbym Ew.sobie cos przypomniala dopiszę..puki co here is the Text




niżej...



troche dalej..



I Just fuckin witcha











Daj temu odejść






 Byla wigillia,Świnoujście wysiadlam z Pociągu
Ojciec trzymał mnie za rękę,do babci jak co piątku
 siedzialm po srodku,przeciez byliśmy szczęśliwi
potem przyszla szkola-dlugie czekanie na świetlicy
ojciec prawdziwy?to byly tylko jego glupie gierki
teraz lączy nas jedynie sieć- jedynie krwi więzy
matka życzyla mu śmieci,,wcale się jej nie dziwie
dluga depresja,jej oczy do dziś szepczą nienawidzę
widok walizek,blagalam tato prosze nie wyjeżdzaj
tlumaczyli mi ,ze to chwilowo,ze bedzie o mnie Pamiętal
smutki topil w procentach,skonczylo sie rozwodem
trzy lata męki,dla matki to byl koszmar -na sto procent
kwiatki na zgode,Na komunie dla brata playstation
wtedy mu wierzyłam,a teraz ? puszczaja mi nerwy
iść dalej tylko którędy?mówili mi daj temu odejść
mialam kilka lat....cóż poradzę że  nie mogę?












Ey wciąż mi powtarzali -daaaaj temu odejść 
nie pozostawiaj tego uczucia nie tlamś tego w sobie
pierdol jutra nie pogode pędz z wiatrem czaaasu
życie ponoć jest za krótkie na śmierć dobrze pracuj
krzywde wybacz bratu,wodą gaś ogieeeń
żyj pelnią życia,a teraz daaaj temu odejść















są takie momenty,których do dziś nie chce pamiętać
są takie sytuacje które zaburzają bicie serca
zachowania które potępiasz, wiesz czego nie zrobisz
czegoś mnie to nauczylo-życia ponad przeszkody
życie sypie szklo pod stopy,nie raz sie przekonalam
szczęsliwa rodzina?jej namiastka to melodiodramat
szczęście na twarzy banan-odejść temu dzisiaj daje
odpust jak na spowiedzi,każdy zasluguje na zmianę
z dnia na dzien ten sam manewr-tlamsilam to latami
nie umialam się wyplakac,lecz bol sie wciaz gromadzil
ten sam blad dwa razy wcale  nie mam jej tego za zle
przeciez to glupie,za debili winic wlasną matkę
 mam mówić prawdę?Boli mnie tylko to ze dzieci
placą za glupote doroslych ironia-która mnie nie śmieszy
nieistotne chowam za plecy teraz odejść temu daje
smutek plynie z wersami radzę sobie doskonale











Ey wciąż mi powtarzali -daaaaj temu odejść 
nie pozostawiaj tego uczucia nie tlamś tego w sobie
pierdol jutra nie pogode pędz z wiatrem czaaasu
życie ponoć jest za krótkie na śmierć dobrze pracuj
krzywde wybacz bratu,wodą gaś ogieeeń
żyj pelnią życia,a teraz daaaj temu odejść

1 komentarz: