Szukaj na tym blogu

piątek, 21 października 2011

Ostatnio

Ostatnio dużo sie dzailo...między innymi lekcje religii...moje "Lovestory" z Algierczykiem z Facebook'a Sam'em...w sumie ostatnio nie moge sie dość często skupic
...może to wina Tabletek?ciągle plywaaaam...może to serio zżera mi mózg? (; o) Fuck it..cóż moze opisze wcześniejsza sytuację bodajże z wtorku,czy tudzież czwartku kiedy to pisalam do mamy sms'a z Anity telefonu....tak więc chcialam aby mama otworzyla mi brame..zahaczyla takim czyms...ale nie wiem jak to sie zwie+anita ma chujową klawiature do pisania smsów(tak Anita wiesz o tym) więc pozowle sobie zacytować calość: J-Ja M-Mama


J-Ey mamo otworza mi brame jak bd wychodzic?bo nie zalozylam tegoczegos
m-co ty piszesz?
j-zebys te drzwi galaktyk zareagowala brame
j-(i w tym miejscu mialo byc kurde..ale slownik wiedzial lepiej) Kurwa zebys te brameVtegowala
J-Jezu...sory ale t9 wlaczone..

M-Anita!jak ty piszesz? jak sie wyrazasz?Mama Marty!


damn...niby przypal ale w domu juz bylo spoko ; D


poza tym ostatnio czyli  w czwartek siedzialam na religi...pod lawką...z Koleżanka Magdą,też nie chodzącą na religie..tyle że Magda siedziala w Szafie...Facetka poczucia humoru nie ma...jak wiadomo...(chuj jej w dupe) więc Uwaga sie posypala...zakaz przesiadywania w sali...oraz notatka sluzbowa..(kiedys sie tej suce dostanie) zdjecie jest nawet na Facebook'u.... ale cóz mniejsza z tym(zdjecie nizej)
dzis byla lekcja niemieckiego...zastępstwo za Panią pawlowicz..znów z psychiczną Polkowską...ktora zrobila nam kartkówkę...i kurwa Jedynkę dostałam...bo jest tak popierdolona ,ze uważa ze ściągałam..(o_o)...A więc kurwa ni chuja lecimy z Matim do rzecznika praw ucznia,mianowice P.Dyląg,której szkoda..nie bylo...no to chuj do Pani wyciedyrektor..ktora jest zajebista..tak więc jazdy ciąg dalszy w poniedzialek..bo szykuje sie rozmowa...z ową pania...ale na tym nie koniec...bo wchodzę do klasy...wszyscy klną..obelgi lecą...szum I nagle
-Ja pierdole!
i oczywiście poszlo na mnie jeszcze z dumnym tonem:
-Pani przewodnicząca dostaje uwagę. No to ja się wkurwiłam po całości..no bo kurwa to juz moja 3-cia...a funkcja zobowiązuje no to do klasy:
-czy klasa chce wyjsc?
na co prawie jednocześnie wszyscy zaczeli sie pakowac...za co znow zalapalabym uwagę za "nagabywanie innych i buntowanie klasy",obeszlo się bez..ale mialbyc telefon do mamy,tak więc znów powędrowaliśmy do P.Dyrektor.....I Kurwa mac na tym znów nie koniec..stoję sobie z Anitą,magdą I matim na korytzrau i gadamy z panią sprzątaczką,na co idzie polkowska i:
-Marta ja bym chciala z tobą porozmawiać. Mati oczywiscie nie wytrzymuje i rzuca:
-A o czym? na co Polkowska kontratakuję Pokerfacem z psychicznym wyrazem twarzy i slowami:
-z tobą rozmawiam?nie(sama sobie odpowiada..) więc Marta chodz. Idę pewna swego stajemy przed szkola i zaczyna:
-chcialabym z toba porozmawiać-patrzy mi w oczy jakby cos bylo niejasne(może skapowala,ze bralam? O_o)
- o czym?
- o dzisiejszej lekcji
-w zwiazku z?
- w związku z twoim zachowaniem. W odpowiedzi unosze tylko obie brwi na co ona pyta:
-dlaczego tak zrobilas?
- bo nas pani wkurzyla? No kurde nie powinna pani byla robic tej kartkowki
-ale wiesz ze moglam?
-wlasnie ze pani nie mogla..gadalam z P.Balewską
- a czy Pani Balewska ma cos do tego?
- no wlasnie ma..bo jest w Rsu. Na co polkowska cos pierdoli czy zdaje sobie sprawe i ze ona wie co jej wolno...po czym probuje mi wpierac swoja racje slowami
-ale to nie podlega dyskusji-ze 2 razy,na co ja juz poirytowana pytam:
-cholera chce Pani ze mna pogadać czy wpierać mi swoje zdanie?
na co ona zaczyna dalej pierdolic więc wkurwiona wracam do znajomach a za plecami slyszę jej wolanie....i chuj z tym..ostatnio frajersko idą mi texty..wiec sprobuje napisac cos pozniej..jestem zbyt rozkojarzona...














Ey mam być beszczelna?krew zastygnie w żylach
tak czarna siostra dzis pali wszystkich chrzescijan
dzis nie wytrzymam wezme suke za wlosy ja utopie
sebastianowi umyje morde i te jego stoprocent
w dupie mam kilka ocen w dupie mam polkowska
nic na mnie nie masz dwa slowa You fucked up
w okol mroczność Black_sister córka diabla
alter ego wlacz mnie-ja wcale nie umarlam
czarny kaplan kurwa lamie wzrokiem krzyże
antychryst,jestem zlem wzrok jak bazyliszek
podejdz bliżej Ey albo wyjdz z cienia i dawaj
zobacz jak pogrywam brudno sie nie wahaj
jeśli chcesz plakać to sie zabieraj i wypierdalaj
straty liczone w tysiącach ludzi a nie jakichś dolarach
boisz się siedziec sama,bezszelestnie już nadchodzę
raz dwa jeden ruch i nic więcej zostawiam cialo na podlodze

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz