Szukaj na tym blogu

wtorek, 11 października 2011

Word Up!

word Up!

Wszystkie sucze i klacze Komunikat Platny:


Marta Tuzimek przewodniczący szkoły 





dziękuje za uwagę...schodzi mi faza po Tussidexie...Jest ZaaajemegaFakenBiście   BIATCH!

































Przerażenie w twoich oczach-słowa jak granaty
niszczę cie doszczętnie -tchórz umiera tysiąc razy
poczuj gniew mojej władzy,ja i grant to jedność
nieobliczalni,giniesz wraz z wyciągniętą zawleczką
spróbuj przez to przebrnąć,czuj się jak na wojnie
biegnij ,słowa to moja broń-mam ci przypomnieć?
powoli łap oddech,staraj się przebiec ten poligon
ucierpiałeś widzę,więc żegnamy się z twoja krytyką
obraz tylko brudną szybą,ja jestem żolnierzem śmierci
mogłabym cie zabić słowem,ale lecą ich całe rzędy
granaty to moje wersy,zostanie po tobie krwi plama 
leci naraz sześć tysięcy granatów-to istna śmierci fala
udusisz się w ich oparach,zanim wyciągne zawleczki
przegrałeś tą walkę,twoje granty to same kompleksy
powiedz kto tu jest lepszy?To był mój Holokaust
jednak nie na Żydach,tylko na pobliskich blokach[...]




 C.D.N 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz