Szukaj na tym blogu

sobota, 29 października 2011





 próbuje wrócić do formy (pt1)












"Mam ochotę to pierdolonąć"






















Czas ciągle plynie i wkurwia mnie ten aspekt
 że z każdą sekundą,tracę kolejną szanse
Ey nie jestem na dnie,choć bliżej mi niż dalej
mam wilczy bilet w kieszeni-dluzej nie zostane
znów ten sam manewr,moglabym wlac w siebie litr
bo tak jest latwiej,zostawic problemy pozbyć sie sil
zrobić pierdolony film,upić się nie martwić o skutki
wyjść z domu,bez niczego bez kluczy i bez kurtki
po drodzę surfing ,byle by utrzymać się na chodniku
czasem latwiej od tego uciec niż zmienić coś w  życiu
 więc weź nie pierdol mi tu,że nie potrzebujesz nikogo
sama wciąż glówkuje,czy nie zacząć by z tym na nowo 
na szczęście stoje obok,czasem na skraju wytrzymania
gdyby nie ten chlód nie wiem gdzie bym teraz stala
za skórą mam szatana,Baluję jak Ekipa z New Jersey
byleby zapomnieć,nie widziec tego nigdy więcej




czasem chce uciec,mam ochote to pierdolnąć
jechać przed siebie,mieć życie na wylączność
mówią skończ to,Ey alt delete no i control
pierdol wszystkich,zlam ostatnie wioslo








mam takie dni Ey czy ty czasem też chcesz uciec?
wychodze z domu ,nie jestem pewna czy wróce
może to jest glupie?,jak kazdy nie jest idealem
moge obiecać ci poprawę,ale nie to,że cie nie zranie
chce biec dalej więc jeśli uciekne to daj mi minute
muszę to przemyśleć,bo sama się w tym Gubie
pozbywam się zludzeń,ludzie mają mnie za marionetkę
czuje sie jak pies gdy mnie wolasz sądzisz,że przybiegne
myślisz ze zmiękne?przemyśle to i zostane w tym mieście?
jestem zimną suką,więc nie myśl ,że zlapie cię za ręke
nie chce nic więcej tylko chwile aby od tego odsapnąć
zdala od materializmu,świata w którym rządzi banknot
mówisz,że znasz to?a ze mnie pierdolony histeryk
Tylko dlatego,ze niszcze po drodze wszystkie bariery?
rozpierdalam to co nas dzieli,To jebana rutynna
Czas nieublagalnie leci-mechanizm ktorego nie powstrzymam





czasem chce uciec,mam ochote to pierdolnąć
jechać przed siebie,mieć życie na wylączność
mówią skończ to,Ey alt delete no i control
pierdol wszystkich,zlam ostatnie wioslo

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz