Szukaj na tym blogu

sobota, 15 października 2011



















"Nieustający bezsens"





Ey wiesz koniec gierek,powiem ci co mnie gryzie
gryzie mnie ta obojętnośc,gdy wychodzisz na ulice
kiedy chce mi sie krzyczeć,wyc z bólu i skowytać
kiedy musze sie uporać z losem kurewskiego życia
nienawiść mnie przesyca nie potrafie już się ogarnąć
znajomi wciąż mnie pytają co stalo się z tamtą Martą
mieszam tamtą zawartość mialbyc hymn o Tussidexie
zanim w ogóle go zaczelam,wzielam kolejną tabletkę
nieustający bezsens,uzależnienie jak na lańcuchu wolność
ostrzegali przecież,dbaj wylacznie o wspolne dobro
niektórzy może zapomną,Kim tak naprawde jestem
córka diabla twoj koszmar mam wymieniać więcej?
nieutstający bezsens,może i jest -w rzeczy samej
diabel tkwi ponoć w szczególach a więc tak jestem szatanem
zanim jutro nastanie,przysiegam tym razem to zaboli
wydrążę moje wkurwienie,i zburze wszystkie kościoly





Nieustający bezsens,ponoć każdy bezsens ma swój sens
co dobre kiedyś się kończy,pozostaje tylko seria klęsk
ostatni rozbrzmiewa dźwięk,skowyt rozpaczy tlumi reszte
niektorzy nie widzą w tym sensu-to nieustający bezsens

















Bezsensu jest to wszystko,tez czasem chcesz to rzucić?
wiem wiem to moje życie i nikt mnie z niego nie obudzi
hektolitry wódy,I tak wiem,że żadnego sensu to nie ma
wstać iść dalej czy tkwić w miejscu-odwieczny dylemat
i tak tego nie pozmieniam,dokonane ale co by bylo gdyby?
gdyby pogoda byla inna sensu wcale w tym nie ma-widzisz?
te same zajęcia to jak syzyf-w efekcie brak samorealizacji
nigdy tego nie ogarne,tak jak nigdy nie ogarne matmy
zmieniam najki na trampki-to nie czyni mnie kimś innym
pochopne opinie- w okól krążą tylko same krzywdy
trzeba być obiektywnym jak?,kiedy subiektywizm króluje
czarno na bialym kolor w efekcie to tylko dziecięcy rysunek
każde slowo mają za bzdure,bo przecież oni wiedzą lepiej
zauważyleś?dzisiaj tylko same bezsensy lecą w eter
ludzie czują niechęć,do motywacji chyba juz jest za późno
nieustający bezsens,jakby Kazać Notorius'owi schudnąć














"-Bezsensu jest nawet to ,że sam kolor jest czerwony"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz