Szukaj na tym blogu

czwartek, 8 grudnia 2011

Idz ostro albo wypierdalaj do domu

Dzis krótko..aczkolwiek treściwie. Jutro sprawdzian z Bio z Genetyki. Rano nakurwiamy u mnie z olka pizze na matmę,potem Spr z niemca..(; //) zaliczam Kamienie na Szaniec z Pl i Gazetka dla Wspomagającej Nau od Kl Pani Michalak. Aiiight. troche nauki aleee mi się nie chce...chyba znów jade na wyjebce..i Bd Giiit.Dziś moje Motto " You can go hard or you can go home(Mozesz isc so ostro albo iść do domu)-So New Inpiration.. Wlazlam dzisiaj na rapduma i zostalam określona " przelomem polskiego rapu" przez kolesia ksywką"Sadlexxl?-coś like this...oczywiście można to wsiąć to za ironię,ale co kto kurwa woli.


















Btw nie zaczynając jeszcze. wkurwil mnie wczoraj ziomuś nazywająć moje wersy kwadratowymi(?) So here comes The beef story:



 Ja stoję na podium i tak mam kwadratowe wersy
Weź skojarz, po prostu wersy do drugiej potęgi
Niczym Hitman z klasą i krawatem na klacie
Wypierdalam rymami w Twoją krzywą facjatę
Ey Dzisiaj jade ostro nie bawię się -sorry
slysze twoje hejty Ey wiem czego sie boisz
spróbuj mnie poskromić- reaguje jak zwierzę
niszcze cię doszczętnie coś jeszcze chcesz powiedzieć?
wraz z topniejącym śniegiem,który chlonie cie jak ogień
na oslode proponuję herbatę z cieplym moczem
tylko tyle ci powiem wrócisz zdrów może za tydzień
teraz rozpierdolę Polskę jak Tupac Amerykę
robie analize rymy są jak cyjanek, zabijają w kilka sekund,
po przesłuchaniu mego dema, nie zdołasz złapać oddechu
planowalam to od wieków,beton pęka wyszla bestia 
Rozrywam tętnice ,nastąpila twoja klęska













Brak komentarzy:

Prześlij komentarz