Szukaj na tym blogu

sobota, 10 grudnia 2011

Jak się czuję? Frajersko...lamie mnie w kościach..już nie wymiotuje,ale samopoczucie-1.W sumie powoli wracają mi sily...ale jak sb pomyśle,że muszę robić Matmę i fizykę+4 kartkówki z fizyki+ poprawa testu z Chemi+poprawa kamieni na szaniec z pl+2 testy z niemca(i 4 kartkowki)+ test z Gegr..to życ mi się odechciewa..O_o..Ey i jak moglabym zapomnieć o egzaminach próbnych?..hah..matma mnie zniszczy. W sumie wracają mi sily Bo Mixtape 50 cent'a wyszedł ; D Hardcore. Shooting Gunz to ten shit. Jaaaram sie w chuj..nawet mięśnie już tak nie bolą.W sumie myślałam ze to grypa..wczoraj bylo mi zimno chociaż w domu cieplo,wszyscy na krotki rękawek,a ja przy piecu owinięta kołdra w bluzie i dalej się trzesę...dreszczy pozniej dostalam,ruszac sie nie moglam,ale dziś jest już lepiej. W końcu w poniedzialek trzeba iść do sql..chociażby ze względu na te pieprzoną fizykę. Hyh. Napisalabym coś więcej...ale mi się juz nie chce..chęci odeszly..; d może przyjdą nowe..puki co wątpie..zabieram się za matemtaykę...yhhh

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz