Szukaj na tym blogu

środa, 28 grudnia 2011

Kim ty kurwa jesteś(Finished)

Wraaacam, nie wiem czy na stale,ale sie staram. Wciąż próbuje zrobić najlepiej i się kurwa skupić ale Maja niweczy moje plany. To nie przez Tussidex to przez dziecko szatana. 4 real. Popierdala w chodziku coś wciąż mrucząc..pewnie jakieś cytaty z Szatańskiej bibli. Żartuję,osobiście to ja Maniurkę lubię..aczkolwiek jest trochę zbyt glośna i ruchliwa..Czego nie jestem w stanie znieść dluzej niż 30 minut...yh..w każdym bądż razie gdy spala 15 minut udalo mi się w koncu skleić zwrotkę z marca. cóź za ironią -"I nie nie lykam pigulek" hah..ale cóź którz by przypuszczal? Poza tym Sylwester tuż tuż...sporo opcji do wyboru..i wciąż nie wiem co wybrać










Mam dość kurwa chyba nikt mnie nie rozumie1
i tak  robie co chce i nie nie łykam pigułek2
Ci ludzie myślą ,...że są kurwa najmądrzejsi3
dają ci zła opinie wystawiają pochopny werdykt4
puszczają mi nerwy kiedy sobie uświadamiam5
że to przecież hejting ,pizdy co chciałby mnie złamać6
wciąż się staram,zżera ich pierdolona zazdrość7
mówią weź se odpuść bo robisz to za darmo8
 to sprzeczne z prawdą nie chodzi kurwa o pieniądz9
Powstrzymać przemoc? Nie dać się problemom10
mówią weż sie zajmij tańcem albo czym innym11
Kurwa moge sie zająć ale nie chce robić ci krzywdy 12
slyszę gwizdy  chciales mi powiedzieć co mam robić? 13
a boisz się chwycić za majka bo w pokoju jest rodzic?14
mam dla ciebie pocisk wiesz ja mam wyjebane 15
dzis ide przez życie dalej z tym samym pytaniem 16



Ref
To ja cie zapytam kim ty kurwa jesteś?
żeby mi mówić co dla mnie najlepsze
wkładam w to serce,wers za wersem
kurwa nie pytaj czy dziś ide na lekcje 




Ludzie wciąż pierdolą,na ślepo ufając bredniom1
gadają za plecami,a mi i tak jest wszytko jedno2
kiedyś się rozejdą,teraz niech pierdolą może im ulży 3
zbędna jest tu zlosc,gdy na język cisną się te kurwy4
nie martwię się o skutki,nazywaj wciąż mnie ćpunem5
bo gdy siadam przed kartką to jedynie motywuje6
nie potrzebuje pigulek,dziś baw się sam bezemnie 7
silna wola Jak doberman ty przy mnie jakYork terrier8
dzisiaj nie uciekniesz,lepiej sie poddaj i nie utrudniaj9
robie to zbyt ostro ty nigdy mi w tym nie dorównasz10
dissami weź się udlaw, bo gdy slonce powoli gasnie11
jestem twym koszmarem slowa przemijają z wiatrem12
chwytam za kartkę,rozwiewam wnet wszystkie plotki13
mowili,że nie umiem,że mój styl stal się gorzki14
odrzucilam kilka opcji bo gdy spowieli nas ciemność15
możesz być pewien,że będe zwycięzcą,będe napewno16










 
Ref
To ja cie zapytam kim ty kurwa jesteś?
żeby mi mówić co dla mnie najlepsze
wkładam w to serce,wers za wersem
kurwa nie pytaj czy dziś ide na lekcje

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz