Szukaj na tym blogu

sobota, 3 grudnia 2011

Uczę się x3

Muah. Uczę się uczę się i jeszcze raz uczę..oczywiście w między czasie przeglądając tak zwany"Hot shit" czyli tracki z 2dopeboyz  czyli stronie o Rap świecie(amerykańskim rzecz jasna). Anyway..coś znów mnie bierze..kupilam sobie Gripex..w tabletkach..patrzę na sklad..i tu zamarlam:





bromowodorek dekstrometorfanu
chlorowodorek pseudoefedryny

paracetamol











And Im Like

Dmx: Fuck you
Anyways po odstawieniu tussidexu wraca mi sprawność umyslowa,czyli moja Wena.So skleję coś





















wczoraj bieglam bez tchu patrzac raz nocą na księżyc 
mam już dość ćpania i lamania pieprzonych obietnic
miala zeby we krwi piec minut temu -to pieprzony teatrzyk
Patrzę na zegar,przypominam sobie kilka chorych akcji
Gdy obie wskazówki na tarczy, padną sobie w ramiona,
To znak dla wszystkich myśli, by się wewnętrznie pokonać
mialam spiewać jej sto lat,bezpiecznie wrócić do domu
wypic troche wodki-zamiast tego kilka piw w pokoju
jebnal ja chyba piorun,przylgnela do mnie jak magnes
probowala to zedrzec silą jak szpachlą ze ścian farbę
Szepnela mi skarbie analiizowalam krztalt jej tekstur
Sciągala bluzkę, ja wiedzialam ze nie zrobie tego bledu
jeden z tych momentow,gdy adrenalina bierze góre
odpycham ją mocno,by poczuć ugryzienie na  swej skórze
rozpiela mi koszule,Eeeey rzucam się więc do ucieczki
pada  za mna na podloge przeciez chciala sie pieprzyc






















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz