Szukaj na tym blogu

niedziela, 25 grudnia 2011

Odpuscilam sobie dodanie go tam ze wzgledu na wysokie ryzyko zamulenia mi systemu na moim i tak juz zamlulonym lapie, text z rapd duam to tematu " Wszytko jest fikcją"



są niby świetą a ja nie pozbylam się jeszcze kilku chorych scen
To wszystko to jest  fikcja udawanie,ze jest  kurwa okay
wciąż walczę o tlen,czuję się jak pod wodą-unoszę glowę
próbuje przezyć,lecz to jak walka we wlasnym grobie
chcesz odejść?więc proszę tylko weź mi tego nie utrudniaj
nie chce dlugich pożegnań wyzwisk bo i tak mi nie dorównasz
nie mam na imie wróżka,więc weź przestań pytać co dalej
to wszytko to fikcja,Biblia-wmawiają nam,że tak bylo napisane
dzień witam browarem, jeśli świat zniknie to powiedzą,że przezemnie
wszystko to fikcja kurwa mówię, więc dlaczego biegniesz?
możesz biec gdzie chcesz ale od prawdy i tak  nie uciekniesz
życie to bezsens?a może ktoś zechce wykrzyczeć to glosniej?
stres bierzę górę,boisz się okazywać prawdziwe emocje?
ey zaraz spokojnie nie rozżalaj się ludzie dziś tylko w maskach
iluminaci mnie mają,strzelilam samobója to byla kontfrontacja
Ey chcesz możesz klaskać,bo gdy spowieli nas ciemność
możesz być pewien,że będe zwycięzcą,będe napewno
więc jesli chcesz to choć ze mną,zlap za rękę pierdol piękno
bo w te noc bezsenną,serio nic nie ma już znaczenia
nic mnie nie poruszy jestem zimna,zimna jak Syberia..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz