Szukaj na tym blogu

czwartek, 14 czerwca 2012

Chrystus

Mhym..blog został usunięty,przez to,że ciotka sie do nieggo dorwała...wiedza wszystko..no i adekwatny post sprzed 5 dni "jak nic pójdę do piekła"-w rzeczy samej. Piekło czyli Szwabolandia,niemcy do których peqwno wyślą mnie na "dowyk" na całe 2 miesiące wakacji. Wakacje życia .Psia mać...usunelismy bloga 3 dni temu. Ale jak chrystus zmartwychstał po 3 dniach. Heh..mam to gdzies wejście tylko za moją zgodą i zaproszeniem. Które niektórzy otrzymali. Wiedzą,że przeseksiłam się z Magdą.Raczej nie straciłam dziewictwa. Ey nie bolało. Więcej szczegółów wam nie zdradzę..lecimy z Kaczmarkiem do muzeum..i na chińczyka bo nam truł...opowiem kiedy indziej..jak znów dorwę się do kompa na dłużej..cóż oceny jak na razie zajebiście. Muszę ogarnąc matmę..co by mieć 4. puki co idzie po mojej myśli. 6 z bio, 6 z ang 5 z histy. Jeszcze niemiecki..jutro..no I 6 z wosu,która pewnie z matim wyśepimy,bo w końcu zasłużyliśmy. And Here we go bitches. Napisze jakiś text w tyg pewnie to będzie ten który juz zaczełam pisac w notatkach na fonie :oststani raz" lub może "Biel która zniszczyła wszystko"-długo oczekiwany,czyż nie?mhym...i zakańczam bitches odezwę się suczki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz