Szukaj na tym blogu

sobota, 30 czerwca 2012

Gettin money

Kurwa..ide zaraz myć okna...zarobie 50 zł na naparwe fona.słucham sobie foster the people-pumped kicks. Jaram się.Po psa za tydzien..bo dziś nie wypaliło. Boli mnie wszystko...byliśmy wczoraj na głebokim. z Ejdrienem agatą i krzyśkiem..spoko było...ale wszystko mnie kuerewsko boli..woda nie aż taka zimna. Są wakacje. Ciesze sie. Ale jeszcz enie jaram...bo nie czuje ich. Pewno dlatego,że wstałam dziś o 8..żeby umyć włosy..no i praca..te okna. No i będe roznosić po sklepach ulotki..1000 sztuk za całe...50 zl..Yh..mało bo po 20 gr za sztukę..ale chuj tam..hajs to hajs...Szwabolandia wciąż mi grozi. Jebie mnie to..-znów.Rzadko coś mnie motywuje...serio. Znów mam ochotę poszaleć. Bez Magdy. Haha. Suka znów mnie potrzebuje,bo dzwoniła po 3-ciej. Nieeee nieeee Magda nie ze mną te numery.Ogarniam się i idę..bo matka mi nie zapłaci..odezwe się później i napisze kolejne bragga

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz