Szukaj na tym blogu

środa, 6 czerwca 2012

Lost Tapes 9

 Nie mam pomysłu jakby tu dopisać. Zostawiam to w orginale..pół wierszowo..pół emocjonalnie..Whatever. Jakos z przed 2 miesięcy. Keep tryin.. Magda mnie trochę podinspirowała do obrania bardziej  poetyckich myśli,nabrania bardziej łagodnej formy no i poetyckiego toku myślenia. Keep on tryin







Nie martw się, są gorsze dni-mam je często, 
bolą mnie twoje łzy, tak samo jak codzienność,  
moje serce powinno pęknąć bardziej kłute-coraz
a oczy, choć dzisiaj patrzą, są zawieszone we wczoraj. 
mówią skup sie-szkoła ma byc numerem jeden najczęściej
ja nie jestem w stanie przez to co ona powiedziała szeptem
złamałaś mi serce suko,serio spierdoliłaś wszystko
nie rozmawiajmy wcale mijamy się wzrokiem milcząc 
powinnam nazwać cie dziwką ale gardło nie dało mi szans
myśle wciąż kalkuluję to nie daje spokoju mi co dnia
Ey dublujmy ten sam akt i tak zdechniemy samotnie
nie wiem po co te akcje texty,że będzie dobrze?
to mój Ghetto gospel,wyłącz myślenie włącz emocje
promienie dały cień skazą a Ty chcesz na wojnę..
Zanim połozysz się spać już będziesz chciała słońce
rzeźbie formę w twoich oczach,-znowu odbija się tęsknota,
daje się słyszeć cichy szept, mówię o nocach,
gdy usta śmieją się, bo chcą te imaginacje kochać,
a oddalają się jak Hel, bo pył gwiezdny opadł..
w urwanych słowach -obojętnych, brzmi specyficzny dialekt,
widać, że obraz tęczy to szkic na granatowym materiale,
serca kochają czarny atrament, okrada ich z nadziei,
że warto mieć wiarę, w swój lot, jak orzeł Bielik,
to jak po Krwawej Marry padlibyśmy z nóg na chodnik,
zanim wypadłby zenit i zanim spłonęłyby pierwsze mosty
na planszy życia kostki to sześć ścian z cyfrą jeden,
dlatego ciężko jest zdążyć chociaż odnaleźć siebie,
nadzieja gdzieś tutaj krąży, ale ma zbyt duży przebieg,
żeby znaleźć pasażerów skłonnych przykuć się do siedzeń.....


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz