Szukaj na tym blogu

wtorek, 19 czerwca 2012

Ostatni raz-Nazwa textu nie koniec.

Mam już dość tego życia, ciągle na krawędzi,
Kolejna nieprzespana noc, przechlana przez błędy,
I wiesz mi....obiecuje robie to ostatni raz
pięćdziesiąt tabsów-obiecuje już nie będe ćpać
patrzę inaczej na świat ey nie martwie się o jutro
nie raz chciałabym się spotkać z glockiem i kulką
"-więc zrób to"myślę,bo coś w chwyta mnie za gardło
nie puści żelaznego uścisku,bo jutro zrobie to samo
"-halo?"Ey to mnie nie puści kurwa puki nie skonam
możesz przestać pytam?więc weź i to pokaż 
przecież jesteś młoda Ey moje życie pod kreską
często bywa chujowo,ale musze iść przez to
mam ochote biec stąd,zresztą Ty wiesz już
,że jeżeli serio chce to nie petrafie tego nie zepsuć
ey ten pech mój,robie to ostatni raz wyciągam glocka z ust
serce pęka matce na pół zostane jeszcze troche by kochać i już



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz