Szukaj na tym blogu

środa, 6 czerwca 2012

Jestem Diabłem-30 min bo muszę spadać

A takie psychozowe w dawnym stylu


.Jestem diabłem, a rezultat tego jest tragiczny
Nawet całe tony dragów, gówno dadzą mój umysł jest inny
Diabeł plus charakter-gorzej być nie może
To kompletny drenaż mózgu, spróbuj porozmawiać z bogiem
Słyszysz w nocy dźwięk?wody wylewanej z kranu
Czujesz nacisk na czaszkę- 31 gramów
W uszach coś brzęczy, jakby cichy śmiech szaleńca
To tylko moje teksty, to diabelski potencjał
Jestem w twoich żyłach, działam jak heroina
Tylko odemnie zależy, jaki będzie tego finał
Jestem każdym bólem, każdą kroplą twojej krwi
Nie wypędzi mnie kościół więc teraz stul pyysk
 Każdej jednej nocy, pochmurnego dnia
Czekam aż zginiesz w nałogu, i zostaniesz sam
Jeśli chcesz się ratować, to wyjawię ci wróżbę
Gdy kładziesz się spać, sprawdzaj co siedzi pod łóżkiem.




ref.
Dołącz do barw, psychopatycznego mordu
Nastaw się mentalnie, na serie brutalnych tortur
Nigdy nie sądziłeś, że koszmary są realne
Zwłoki w prześcieradle plus nóż, na twoim gardle.










refren mnie nawet jara..ale zwrotka raczej na niskim poziomie..ale 30 min to 30 min

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz