Szukaj na tym blogu

czwartek, 26 kwietnia 2012

a chuj jebne bragga

nagrywają dissy na mnie,lecz plącze im sie jęyzk ze stresu
bełkot jak z chujem w ryju,ponoć macie łeb do interesu
więc okay zajmijcie się moim interesem ziomki
jesteście tacy światowi?więc bierzcie to do japonii
udajecie raperów,ale wiecie kto jest nim naprawdę
symulujecie jak piłkarze w lidze hiszpańskiej
jesteście gejowscy i żadna z tych wersowych "dup"
nie chce się bujać do tego gówna a moje jak "in da club"
jesteście ludzmi z kategorii życiowa pizda
pierwsze melanże i "bara bara" to to w simsach
głowisz się w studiu?ha siadasz i piszesz?
ja składam pancze na free w szkole i pod prysznicem
odbiję każdy punch jak piłkę,mów do mnie nadal
ja wyrwę te laski do których ty boisz się zagadać
jestem jak tornado,wszystko co napotkam niszczę
ey nie płacz kurwa na mój mixtape daj mi zniżkę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz