Szukaj na tym blogu

piątek, 27 kwietnia 2012

Mijający mnie gówniarz pyta się o ogien 
Ma nadzieje ze przez cmika spali wuchte wspomnien
ja też błądze ,jak bezpański kundel i ja bez domu
często się wkurwiam trzaskam drzwiami bez powodu
kurwa zrozum pamiętam kiedy nie liczyło się picie, 
A teraz jesteśmy inni I każdy mieszka gdzieś indziej.
wciąż pasja na piśmie,pasja która raz doprowadza mnie do furii
czuję się bezradna,gdy stoję z obłędem na równi
zresztą chuj z tym mówią,że wolność tylko pozorna
to weź porównaj park z siedzeniem w czterech kątach
patrzenie zza okna, tu wydaje się być prostrza ta strona
wkurwiają mnie pytanie"kto cie tak wychował"?
czas się ustatkować?może powróci do mnie rozum
bo przeżylam trochę więcej niż kilka szarych osób
zresztą daj mi spokój dzieciaku to twój wybór
nie mam zapalniczki,trzymaj się z dala od podejrzanych przygód





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz