Szukaj na tym blogu

czwartek, 19 kwietnia 2012

Ey wciąż ten sam nielegal,wciąż czarne myśli
milion powodów by przegrać-chylę sie ku hiporyzji
Mój chory instynkt,wcale nie jest tu pomocny
umysł i atrament razem kreślą pojebane zwrotki
frajerze odbij,mam dość spraw do załatwienia
jeśli chcesz wojny to ostatnia rzecz której ci potrzeba
 więc walę przekaz,dzisiaj powiem co mnie gryzie
masz wątpliwości pytaj,wkurwia mnie już moje życie
straciłam ekipe,poraz drugi znów witam się z parterem
udało mi się to zburzyć nie mów że moje życie zjebane nie jest
ey poruszyłabym ziemie,byle by znów było jak przedtem
wszystko zjebało się w styczniu-stało się jebanym bezsensem
dość fałszywych twierdzeń,dość już mam użalania się nad sobą
więc jeśli chcesz to chodź tu -to skończy się katastrofą
mierze wysoko,więc jeśli spadnę to znów będzie Boleć
więc jeśli spadne to kurwa będzie mój koniec








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz