Szukaj na tym blogu

wtorek, 10 kwietnia 2012

Później może być za późno

Gdybym mogła się cofnąć i zmienić historię
siedziałabym tam teraz zmieniając melodie
było by dobrze,(teraz)ale wiem, że tak się nie da
bo życie nawet to chujowe-nie jest do kupienia
mówili mam się nie bać na wszystko uważnie patrzyć
powtarzał mi to kurwa,a sam poddał się bez walki
wystawili nas za drzwi lecz to dla nich klamka zapadła
mówią,że gówno wiem o życiu,ale ona już nie zobaczy światła
ja tonę w tabsach mówią,że to najwyższy czas na zmiany
"trzeba było reagować" dlaczego wtedy nie reagowali?
mówią głupota nie zna granic,najgorzej jest się poddać
nie znam jeszcze jutra ale wiem,że ta noc znów będzie chłodna
przed oczami mam jej obraz,lecz tak to bywa niestety
zabawa bez konsekwencji-to motto dzisiejszej młodzieży
mówie przepraszam za grzechy dziś myśli mam nawał
gdybym mogła wrócić to nie wiem czy jest do czego wracać



dzisiaj nie rozlewam alko wylewam troche smutków
zamiast później żałować teraz staraj się durniu
banda ślepych głupców sama wpierdala się w gówno
myśl teraz nigdy później bo później może być za późno x2























Brak komentarzy:

Prześlij komentarz