Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 20 lutego 2012

Chyba jest Okay

Olewam to wszystko.Jest jak jest,niech se będzie. Wiem brzmiało to jakbym się poddała,czytając poprzedniego jakże mało rozgarniętego posta uświadomiłam sobie dwie ważne rzeczy. pierwsza z nich to naaaaaadużywanie "Kurwa",chociaż było to pod cholernym napływem emocji to i tak to tego nie usprawiedliwia. Dwa jestem jebanym Noobem i leserem. Damn. Serio nic mi się nie chce. Najlepiej bym se spała,albo siedziała jak debil zamulając..szczególnie w domu, Cóż brechtam z dzisiaj..jak i wciąż z soboty. Paradoksu całej sytuacji. hah najlepszy był moment jarania przy gazówce...przejeżdzam ręką po grzywce,..a tu chyba z tona zielska O_o..haha. mam naćpane zdjęcie,które zamieszcze. I kilka archiwalnych z after spacerze po strychu. Chuj więcej szczegółów nie zdradzam bo mnie zaciukają. W sumie to będzie krótki post. Olejcie (jeśli nie czytaliście jeszcze zeszłego ) posta,bo wciąż byłam na fazie i wkurwieniu..ale cóż...Póżniej napiszę text. Puki co wypierdalam zamulać bądż też się uczyć...chociaż to drugie jest mało prawdopodobne. poza tym nabiłam sobie siniaka na czole...chyba w momencie wchodzenia do domu ciotki..wypierdalając i ramieniem i głową...jak milutko


dojebana jakość,wiem...Z oświetlającym mnie meblem. haha
Z mateuszkiem klaczą i wkurwiającym radziem









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz