Szukaj na tym blogu

środa, 22 lutego 2012

Zwrotka do Projektu z RD pt "rap style"

Ey  mam ci opowiedzieć historie tak mroczną?
,że krew zastyga w żyłach a świadkowie wyskakują przez okno?
gdy słyszą słowo horror,na odwagę wypijają hektolitry wódki
mój styl ich kurwa miażdzy jak jądra prawiczkom rurki
jest poranek,lecz chuj z tym,moje oczy są czerwone
zniszczyłam kilku wack'ów,lecz swego charakteru nie poskromie
ey nie to nie koniec,bo znów się bez powodu wkurwiam
słyszysz szept śmierci gdy co rano zaglądasz do lustra
to trzy razy szóstka,przecież te rymy to modlitwa do szatana
prosze weź moją duszę,daj mi pozabijać w zamian
widzimy się w koszamarach,to zwiastun twojej śmierci
niczego się nie spodziewasz jak nie spodziewano się w Norwegii
pojebana jak Anders Breivik moimi rymami robie rozpierdol
wracam do horroru właśnie kończe szykować piekło
lepiej oddaj się tym tekstom,bo to najcięższy ze styli
przebijam ci membrany,wkładam język wlewam spiryt

haha...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz