Szukaj na tym blogu

sobota, 11 lutego 2012

Im Back=Zly Alfons= Samiec Alfa diss

Z dedykacją dla moich suczek ; D haha. Poprawil mi się humor po dissie niejakiego "SAMCA ALFA"

Ey Mam czterdzieści dziewięc dziwek a ty zrób Face lifting
będę miec pięćdziesiąt Ey dziwko mów mi "Fifty"
 nie zmienie się nigdy lap moj styl masz tu Grand-Alfonsa
twój budzet pozwala aby jedną z moich suk powąchać
zresztą jebnąłbyś gdyby tylko dotknela twojego rozporka
już wiem dlaczego sluchasz "30 seconds To orgazm"
ale z ciebie przystojniak,najbardziej chlopców podniecasz
Zawsze flirtujesz z Elton Johnem na bankietach
Ey wyluzuj dzieciak dissując mnie w stopy sobie strzelasz
jesteś gangsta?a bejsbola trzymales chyba tylko w San andreas
Ey zapraszam na melanż, Bounce dziwko nie ucz mnie jak sie wozić
bo gdy ja sie woże ty stoisz a ja zahaczam uszami o chodnik
więc dziwko odbij tu ja jestem drapieżnikiem a to nierówna walka
nasz pojedynek to jak finish i pierdolony falstart
Ey samcze Alfa,lepiej przyjdz z reszta swego stada
wymarly gatunek,bedziecie robic za podkowy na naszych zderzakach



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz