Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 21 maja 2012

Champ is here

Ey jestem wkurwiona tak troszki to się rozładuje z serii tych wulgarnych..chamskich alfonsowatych dla matiego z dedyckacją "Champ is here" wracam na bragga








Ey twój przeciwnik ogłosił się numer jeden wrogiem publicznym
moje flow cię niszczy,kurwa więc lepiej weź zamilknij
ja zjadam takie pizdy na przegrywanie ze mną ostatnio jest moda
ty nie jesteś kozak frajerze przegrywasz szybko jak gołotat
woje wersy?dobre mi pokaż na beacie postów młyyyn
do twoich wersów jak do najmana nogi ziomuś przyda sie gips
więc stul pysk mówisz jesteś najlepszy raper Mc shan?
znów odemnie punch w pysk wyłapiesz zmień ksywe na mc down
tu liryczny gwałt mówisz,że zabawiam się przy twoich tesktach ej no kurwa
co to dla ciebie tsa?Ty walisz sobie przy moich mp trójkach
orgazm?a chuj tam ey z tą Panną nie mam panny ej no troche szkoda
ale i tak się dobrze zabawie bo jest jeszcze panna- twoja 
werbalny holocoust?hah postaraj się trochę bardziej man
bo każdy z nas dobrze wie że w domu to masz Auschwitz-Birkenau
To jak Najman i Burnejka ja to jego "moc i siła"
Pamiętaj to ja uczyłam walki Mr miyagi z karate kid'a
sprawdzam cie na majku, jak Bóg Abrahama przy morderstwie syna 
brakuje ci kurwa skilla  moje magiczne flowa aka "spadaj" czy "weź sie"
przecież ty dostosowujesz się do flow w Orange pod *500.
Nazywasz siebie bokser Mc?Troche nie adekwatne pojęcie
You Loose Bitch- nie musze nic już dodawać  więcej
jesteś powietrzem czuj świst w sobie moich punchy
każdy kolejno przechodzi przez ciebie kurwo jesteś Martwy
koniec pojebanych akcji suko daje ci wersy co łamią żebra
mówisz ,że jestem łatwa?pff łatwo to ze mną przegrać
ey mam dość tego szyderstwa już wynoszą cie na noszach
trafiłeś dla mnie z tematem ja Lebron w NBA do kosza
ogłaszam pożar,od moich rymów palą się statysyki-jebać to
Jebac dolny Śląsk Szczecin rozpierdala Polskę zwrotą tą
więc płynę kurwa pod prąd jak krew u ciebie z nosa
mówiłam Champ is here otwieram szampana twoja suka to kocha
Ey ziomuś popatrz to morze krwi,twojej krwi więc możee
skoro słowa mogą zabić to ja pójde walczyć na froncie?

haha







Na ringu jesteeeśmy znacie ten kiliiimaaaaaatten 
jest bezpieeeczny kto sie nie wychylaaa
nieciekawy finał,kolejny frajer idzie w pizdu
więc chuuj stój tu Champ Is here stoję na ringu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz