Szukaj na tym blogu

niedziela, 20 maja 2012

Tak troche emocjonalnie /Gdybym mogła pt 2











Gdybym mogła się cofnąć i zmienić historię
siedziałabym tam teraz zmieniając melodie
było by dobrze,(teraz)ale wiem, że tak się nie da
bo życie nawet to chujowe-nie jest do kupienia
mówili mam się nie bać na wszystko uważnie patrzyć
powtarzał mi to kurwa,a sam poddał się bez walki
wystawili nas za drzwi lecz to dla nich klamka zapadła
mówią,że gówno wiem o życiu,ale ona już nie zobaczy światła
ja tonę w tabsach mówią,że to najwyższy czas na zmiany
"trzeba było reagować" dlaczego wtedy nie reagowali?
mówią głupota nie zna granic,najgorzej jest się poddać
nie znam jeszcze jutra ale wiem,że ta noc znów będzie chłodna
przed oczami mam jej obraz,lecz tak to bywa niestety
zabawa bez konsekwencji-to motto dzisiejszej młodzieży
mówie przepraszam za grzechy dziś myśli mam nawał
gdybym mogła wrócić to nie wiem czy jest do czego wracać





myślisz że jesteś wolny, masz krok od szaleństwa, 
tworzysz swój ideał piękna, w tym świecie bez was, 
Ey i choć na pozór jest dobrze, wybierz, orzeł czy reszka, 
bo jeśli świat jest mój, ten z nałogami... przestań,













Ey słuchaj sny to nie tylko ludzka wyobrażnia
lecz piękna rzeczywistość ale nie jak wojna czy Bagdad

taki czas nastał,a ja wciąż tęsknie choc próbują mi cię zastąpić
wmawiają,że tak miało być kurwa,że nie było innej opcji
Bóg znów olał prośby,zresztą on nigdy mnie nie słucha
Ain't no love tsa.. więc nie szukaj bo nie ma jej tutaj
szlag jak zwykle trafić musiał znów chce uczyć mnie na błędach
przemawia przezemnie złość-moja pięść jest zacisnięta
sama pękam,chociaż mam szanse wydostać się z tego bagna
nikt nie potrafi mi pomóc...ey nie łam się..prawda?
usypiam w objęciach diabła z masą lęku w oczach
gdybym mogła wrócić..nie wiem czy udałoby się ją uratować
wystarczył tylko mały drobiazg by przekroczyć setki barier
by otworzyć zakłamany świat pełen czarnych zaklęć
sensu dziś nie znajdę więc znów melanż mam w planach
pójde może zdechne,naraz dziś bez pożeganania




myślisz że jesteś wolny, masz krok od szaleństwa, 
tworzysz swój ideał piękna, w tym świecie bez was, 
Ey i choć na pozór jest dobrze, wybierz, orzeł czy reszka, 
bo jeśli świat jest mój, ten z nałogami... przestań,


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz