Szukaj na tym blogu

wtorek, 22 maja 2012

ciężko ciężko

Cóż wbiłam tylko na chwile. Nie ćpam przez ten tydzień,bo to tydzień na naukę jak obiecałam Pani Ewie. Niech w końcu zobaczy ,że się staram i nie olewam tego co kto do mnie mówi. z matką ciężko raz się sadzi raz łagodzi sytuację..Yh. wypiłam sobie 3 browce..2 na miejscówce 1 w domu..zajebałam bratu i jakoś nie mam na nic ochoty. Dziwnie mi ze świadomością zwiążku..to mi wcale nie pomaga jakby się wydawać mogło. Wkrótce wycieczka.Cieszę się?Eee zwisa mi to w sumie..chociaż jadę.Czuję,że Magda namieszała mi w głowie...duszno dziś..czytać mi sie nie chce..dziś mam wolne od siostry. Pouczę się na kartkówki z matmy..robie ćwiczenia z histy..let y'all be proud aight?Mati uciekł..wczoraj..miałam wstac o 5 co by się z nim spotkać..4:30p wstaje pół żywa ide do toalety..kurwa ciemno mi przed oczami..może za wcześnie wstałam..?yh..nie wiem..padam w kiblu..nie wiem na ile straciłam przytomność..Bo matka po 4 zabrała mi fona bo wkurwia ją jak nakurwiam esy..więc padłam...obudziłam sioę..kurwa jak mi źle fchuj..matka śpi nie mam jak dać znać ze dogorywam..zwracam samą zółcią zawartość żałądka..ugh..ten gorzki smak wzbudził kolejne wymioty a te chciały napędzić kolejne..nie moge wstać..nie jest za fajnie co?..myślę myślę..chuju podpieram się wstaje..idę kurwa idę..get on bitch get on..jeszcze pare metrów..jeb na łóżko..a miałam wstać..iść do miatego...miałam sie ubierac nie dam rady..chuj muszę iść..padam..zamyślam się odpadam w głeboki sen..rano jestem bez życia..matka mnie budzi ale ucinam ,że wymiotowałam i zdycham i jakoś nie musiałam iść...hyhyh...wieczorem o 18 znów idę sie pewno czegoś napije..albo chociaż pocieszę towarzystwem...Marta bierz się w garść nie odpierdalaj trzody ucz sie miej średnia na poziomie nie idz na dno jak oni..nie chelj tyle..nie daj się temu kurwa...myśli wciąż się ze sobą kłócą ..dziś nie umre..jutro pewnie też nie..jutro środa spoko dzień..będzie dobrz...musi być jakoś lepiej bo zawsze raz lepiej raz gorzej..więc trzymam sie i wy też się trzymajcie



Stay true bitches &keep it real hyhb

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz