Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 21 maja 2012

Jako tako

Dziś ciężki dzień. W sumie to nie nie był ciężki...zaliczyłąm chemi. Będzie pięć. Troche kaca troche fazka wciąż..ale koncentracja na plus. ya Know. Cwela z klasy będę łamać,bo mnie wkurwił.a ze mną się nie pogrywa. Zczaj to chłopcze odbierz kontre. Im Talkin to ya. Cóż taki wyszczekany jest. Zobaczymy czy wciąż będzie jak dostanie wjazd. Wpierdol się szykuje. Walę konsekwencje...dziś trochę agresji..nie wiem skąd to sie u mnie wzieło..oni zawsze mnie wkurwiają ale dziś..uj tam..trochę sie trzęse..dziś w kurwę przypał..ostatnio zemdlałam kied to bylismy na ala praktykach na uniwerku koło manhatanu..wyodrębnialiśmy DNA fasoli..odbił się na mnie Dxm i melanż non stop..plus brak sniadania niewyspanie..no i póżne goidziny nauki..Biologiczka przerażona moim stanem..podchodze mówię prawie padając,że mi słabo..siadam wmusza we mnie wode..p0odejżliwie na mnie lookając..nie spuszcza mnie z oka..pewno żrenice troche powiększone..mhym..potem coś o detoxie napomniała..chciała nawet mnie do domu odprowadzić..głupio mi z tym faktem więc dziś idę do niej na przerwie,żeby się wytłumaczyć..Dzis rano byłam w przychodni..krew mi z nosa leciała..i słabo m było...ale cóż zrezygnowałam co by zdążyć na chemię..dla Pani Cholewy. No i udało się.Wracając podchodzę z uśmiechem z serii tych jak ide bajerować troszki..pukam po Pania pytam czy ma chwile..uśmiecha się zajarana,że mam ochotę z nią gadać pcha mnie bo ma dyzur i idziemy w str kibla. Pieprzy coś tam a ja zaczynam ,że glupio mi tak ale odbil się krótko mówiąc na mnie melanż plus nie jadałam śniadania i się nie wysypiam ostatnio no i problemy osobiste dodaje,że bez urazy ale nie mam zamiaru sie teraz Pani zwierzać. Unosi brwi wali ten swój sukowaty uśmiech..no i krzyżuję ręce-nie wierzy mi. Ja wciąż się uśmiecham przechodze do sedna:
-wiem,że Pani ma mnie z ajkiegoś ćpuna..ale ja nie ćpam..serio. Znów się uśmiecha pewna siebie:
-a ja wiem swoje. Mati niepotrzebnie się coś tam pierdoli a ja ciągne:
-coś Pani sugeruje?
-żrenice masz często powiększone. Unosze brwi.patrze na światło
-już nie są . Czekam na jej reakcje.olewa to:
-no i się tym interesujesz..i masz sporą wiedze na ten temat. Uśmiechamy się wciąż-załagadzam sytuacje-chyba działa bo telefonu do matki nie było,Gada tam coś o konkursie,że mam iść tam looknąć na drzwiach. Idę wracamy wyrażam chęci ciągne dalej bez żadnego tam skutku..no bo..mati..pewnie oczekuję,że jej się zwierze ale chyba mnie sypnie..chociaż..może jak mnie tak molestuje i pozwala nam do sb mówić Pani Olu(przywilej) to nie sypnie..gdyby chciała to już ma dużo na mnie..ale nie miała by brać kogo na konkursy haha. Mhym...na razie siedzę cicho..Kurwa..pójdę chyba na tą terapie..chociażby dla świetego spokoju..i dla Pani Ewy..co by się tak nie zamartwiała moim uzależnieniem..trudno na razie kończę


łapcie text suczki















Siema znasz mnie tu Blacksister reprezentant dwóch styli
w świecie tym brudnym ja trzymam z tymi prawdziwymi
tępie debilizm tych frajerów z miasta kradzieży i morderstwa
Niech winni odpowiedzą za krzywdy na elektrycznych krzesłach
każą mi przestać tsa mówią starczy -rani ich ta prawda
Że ci co chcą być nad poziom kończą na cmentarzach 
chore realia codziennie przeżywasz historie, jak żadne inne, 
prawie jak książka, bestseller na światowej liściejeśli czytałeś to gdzie indziej to spójrz tu i tam obok
to jest religia niech się spalą niewierni, w dzisiejszą równonoc
ty zachowaj honor jeśli go nie masz słuchaj to jest twój problem
ja robie co do mnie należy nakładam na ciebie liryczną klątwe
miej szacunek do mnie anioł z diabłem ostrzą zęby
horrorcore bejbe truskool ja to ja dwa w jednym
moje chore wersy tsa jestem numer jeden to proste
to coś do czego wracasz coś do czego cie tu ciągnie



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz