Szukaj na tym blogu

piątek, 9 marca 2012

32 wersy/ Uczę się









Hueh...SKOMPLETOWAŁAM 3 ksiązki z Bio...więc idę kurwa się uczyć. Przyswajam jakby co kurwa..nie bęzie mnie tu przez weekend. suczki Jarać się poniżęj


















Szczerze to chuj w to bo mierne to twoje wejście,
W stanie jestem odpowiedzieć jednym tylko wersem.
Ale skoro szesnaście ma być, to niech kurwa  będzie,
Patrz i ucz się wack'u, jak się składa rymy lepsze

Po pierwsze,jakieś wątpy do mnie?weź w pizdu idz z tym
Porzuć bitwe na teksty zajmij się science-fiction. 
Już wiem co masz na myśli,mówiąc że jesteś zajebisty,
Jak te lewackie pizdy sięgasz szczytu hipokryzji. 

wrzucam jeszcze wulgaryzmy,Kurwa jesteś w tym Czarny
Bo on nie odbija światła zupełnie jak ty punchy
masz ich pełne garści -nie łykam tej propagandy
mówisz,że jestem dziwką?więc daleko ci do prawdy
weź się ogarnij wiesz to ja traktuję to jak trening.
Popierdoleni, ci co chcą ze mną wygrać,
Niedorzeczni, jak miłość JP Firma plus policja. 

chciałaby wygrać ze mną taka cienka pizda?
Prędzej Rydzyk założy dres i przejdzie na Islam. 

Te punchy szokują, ale Hold on -bądź dzielny.
Masz teksty tandetne jak dres plus lakierki.
A jeśli bywasz w Anglii, to podszkol angielski,
Bo jeszcze zamiast dresów, kupisz sukienki. 

Tak to jest cipko od siostry już punch kolejny.
Mam polewkę z ciebie,Stan Meantalny? jesteś śmieszny...

jebać takich leszczy,sluchaj daję ci ostatnią szanse
jesteś niepoczytalny,serio nie wiesz z kim zadarłeś
wygrana spadła na mnie,wie o tym mój zeszyt
Widzisz moje słabości?Ey chyba jesteś ślepy
poeci..kurwa mówisz "nie musze czytać z kartki" 
A jak kurwa chcesz to robić pisząc szesnastki? masz już drgawki,ja Chilloutuję strzelam sobie piwko
Wypędzam ciebie frajerze jakbym była egzorcystą
zrobiłam to szybko,posyłam cie prosto w pizdu
Bo jesteś  jak czarna dziura, a ja jasna jak Syriusz.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz