Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 12 marca 2012

Gettin busy

Wkurwia mnie ta biola...2 rozdział klasy 2...nie brałam jej jeszcze dziś do ręki. Nie mam czasu by odespać..zamulam niemiłośiernie..a gy już się kłade po prostu mi się odechciewa. No way out. zaraz biorę się dalej.Ey 2 klasa nie jest ZUA. Jeżeli jutro nie wstanę na pl..który jest na 8 to wgl nie idę. Mam nadzieję,że nie bd Pani zła-sry. Rozpierdole system w czwartek. Chociażbym była skacowana fchuj.Chociaż wątpie,bo w środę największy sprawdziań"pić z umiarem" Aiiigh?wypiję sobie ze 3 piwa. Bądz ze 2 drinki. chociaż wóda mnie nudzi..jakoś i nie jara ostatnio. Emos pewnie przyniesie Danielsa...więc najwyżej whiskacz. Szklanka i spokój. Najwyżej blunt,ale żadnych tabsów...Wstanę kurwa. Będzie kulturwa...Bynajmiej w to wierzę zależy co Magda odjebie haha. Bo to ona odpierdala największą trzodę na imprezach. z serii"o już łapie" ....Nie mam czasu na pisanie tekstów. Czas bez zwrotek=czas stracony. Hyh...lecę wkuwać..do chuja..kawa się kończy..wynalazłam jakieś ostatki...nie rozpuszczalnej w dodatku...matka niby ma kupić...ale do jej powrotu chyba jebne na ryj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz