Szukaj na tym blogu

sobota, 31 marca 2012

Uliczny Instynkt.



Ey znów wbijam tutaj i każdy ma z tym problem
oglądają się za plecy jakby mieli jakąś fobie
bo gdzie nie spojrzę,Sześć sześć sześć-mój symbol
motywuje do działania jakbym była satnistką
skojarz mnie z tą liczbą,bo to (może)liczba na mym koncie
nie mówie o hajsie,mam na myśli liczbę morderstw
Ey ziom spokojnie,wkurwiasz się bo leci kolejny diss?
prawidłowa reakcja-tak właśnie cieciu miało być
więc stul pysk,nie skacz bo to czysta prowokacja
zabicie cie to pestka,nie pomoże ci ciemność tego miasta
śmierć masz zapisaną w aktach,jak ja zło w oczach
mój nóż wbija się w ciebie jak w masło-przestań dygotać 
godzina jeszcze młoda, nasila sie ten uliczny instynkt
stoimy pod latarnią,jarają się dziwki -robieniem ci krzywdy
krew aż iskrzy oświetlona przez lampe zastępującą słońce
gdy policja tu wpadnie,zastaną kurwa krwawą orgie
a kiedy skończę,sypnę dziwkom połyskujące drobne
więc jeśli masz problem, suko pierw ten instynkt weź pod uwagę
chory zwierz moja część prowincji-zczaj to następnym razem 
lecz jeśli chcesz,to jak seks z potworem z pobliskich bagien

Prawie haha



Prawdziwa ze mnie bestia,mam ten uliczny intynkt
więc pierdolić przestań i nasyp mi do miski
Ey przyprowadz dziwki,mogą sobie popatrzeć
jakim jestem pojebańcem i jak gwałce twoją matke
gdy ty zaliczasz parter, a ja sie tobą świetnie bawię
nie wiesz z kim zadarłeś, weź to kurwa pod uwagę
mam tu twoją pannę nawet , ona nie nosi majtek
Lubi polewać lemoniade gdy znów robię bajzel
[…]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz