Szukaj na tym blogu

piątek, 9 marca 2012

Yhym...

Jak na razie jeden dział z Bio ogarnięty....jakoś zbytnio nie pałam zapałem zważywszy na fakt,że jest godzina 23 i wracam od Matieeego i Anity...So...miałam opisać w sumie dziiiiisiejszy dzień..ale jakoś takoś...W sumie dowiedziałam się istotnego faktu:kto w naszej szkole był największym ćpunem. Otworzyło mi to trochę oczy. Ya know. Tak jakby. Może się Pani uśmiechnąć Pani Ewo. Nie jestem uzależniona.Mogę powstrzymać tą chęć. To mnie kontroluje na ile temu pozwolę...Ya Got Happy? Cóż polewkowy dzień w sumie...bez spin..z matką?...jako tako. Do 16 w sql z Panią Michalak,która jest równie zajebista.Potem troche nauki(bio) spacer z fokim i Frieeends...Mam swe chwilę zwątpienia. Muszę się wziąć w garść bo mam mało czasu-wiem to.Lubię Marychuane.W sumię to jakoś odgania odemnie deksa. Ostatnio mam propozycję(nie od sb) skosztowania Tramalu...ale jakoś opioidy do mnie nie przemawiają...+ ryzyko padaczkowe.Może to po prostu mnie nie jara. Już. Chociaż na maryśkę jakby nie jestem w pełnym stopniu podatna...ale mnieeeejsza. Ogólnie przestawiam się z trybu "olej to kurwa" na tryb"zacznij działać" ze względu na Egzaminy..weżme się chociaż trochę za matmę. Chociaż troche...chociaż trochę za fizykę...chociaż trochę...i chociaż trochę przyłoże do niemca...Jeżeli mówimy o ćpaniu. poza maryśką mam w dupie drugsy...Ya Happy?...Ogólnie dam radę z materiałem z Bio. I can feeel it ziomki. Ale boję się środy..bo cóż kurwa. Obiecałam Anicie,że pójdę z nią chociaż raz na te jebane rekolekcje,..aight pójdę..pójdę...zaliczę kościół. Potwórzę sobie. I idę na impreze urodzinową Do Pauliny B. Wstawiłabym nazwisko ale Pani Ewa zaraz obczai.Więc bez przypału bo nie wiadomo co się będzie działo( Nie nie mam jej w znajomkach,nie musi Pani szukać) Mareczek przyjdzie. Ale majowce wątpie. zresztą nie mam zamiaru się nimi przejmować i Came to party..nie kurwa jakieś ćpuńśkie dramaty. Dość tego kurwa. Mam dość tych pieprzonych akcji. Jak na razie osób ma być trochę: Nijaka Magda L,Michał K,<- roczniki 92(gdyby to kogoś interesowało)  Emo Kaśka z LO 2,Łukasz,Tomek ze swoją Kaśką,Patrycja, Tomeek cz ( o rok młodszym odemnie) z Fałkiem i Sugar'em ze słonecznego, z Sosnowskim, i resztą której nawet z  widzenia nie kojarzę..a z imion i nazwisk to już wgl.. O_o..Grubo...Ale obejdzie się chyba z kulturwą..I hope so..Cóż drodzy Państwo...i na tym zakańczam mojego nudnego posta..wstawię zaaaraz text..ale to nieco póżniej w mym mniemaniu zaraz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz