Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 12 marca 2012

Kurwa obijam się,Jest 23.chce się uczyć,bo nosi mnie po kaaaawie-w koncu. a za chuja nie wiem gdzie wsadziłam podr od 2...nie bd się pałętać bo all śpią.napiszę coś zaraz.ale puki co ogarniam mszaki. Chuj jutro przyleze.kosztem swego niewyspania i "niehigienicznego trybu życia(is dat right?) jebać to.Czuję ,że nie podołam to mi towarzyszy zawsze. Więc zgadujęże jest okay suczki i się nie poddaje. Idę na te jabaną impreze. Idę,idę. Będzie aight. Mówie będzie aight. Będzie kulturwa. Mówię więc tak będzie Aight? Don't worry i be okay. Wstanę z kulturką..wstanę nie spóźnie się. Będziecie proud of me. Cóż mdli mnie<więc piszę i zawijam












"Eyy zaliczyłam parter,jak fake Playerzy dziwki
mam waleczny charakter I know you missed me
z przyczyn osobistych nie było mnie przez chwilę
więc stulić pyski,bo porysuje was jak na auli polimer
ey frajerze giniesz,jak hiv w pięćdziesięciu stopniach
Chcesz zadrzeć ze mną?-ey okay więc droga wolna
ha tylko się odważ,bo widzę cały się już trzęsiesz
Ey zamknij okna-nic ci to nie da ,tam też wejdę
 hello haterz,bez walki przejdzcie na ciemną stronę
bawię się tętnem,potrzebny następny worek
jak 50 Im on it,tobie w głowię coś pękło
nie masz czym się bronić mpochłania cie piekło

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz