Szukaj na tym blogu

wtorek, 27 marca 2012

Ey Macie tu Diss nr 4 już chyba-haha

Ey 
mówiąc,że jesteś z getta psujesz dresom wizerunek
taki jesteś gangsta,bo z twych ust lecą kurwy i chuje?
na wpierdol zasługujesz,podskakuj dalej Panie Gangster
skończy się cyrk jak wszystkim powiem cwelu prawdę
Więc nie miej mi za złe i lepiej ściągnij z ryja uśmiech
znam kilka faktów,które sprawią,że nie będzie już tak cudnie 
bluzgi na później, masz ich ponoć więcej niż haseł w słowniku?
 Ey na pewno nie więcej niż przypału w twoim życiu
więc weź nie pierdol mi tu,nalepiej weź po prostu zamilcz
ja wiem,że te wersy krzywdzą -masz szklanki przed oczami
więc biegnij do mamy i przynieś jej w ustach tego peta
nie umiesz się zaciągnąć,kupiłeś dres-chciałeś być jak dresiarz?
zią się ośmieszasz, chociaż ty masz dres to dla mnie trening
słowo w słowo to potok,a pseudo gangsta są wkurwieni
więc przestań seplenić,bo  nigdy ze mną nie wygrasz
jesteś niedorzeczny jak miłość JP Firma plus policja.
Czysta hipokryzja,Stopro wyżej?weź kurwa przepraszaj
bo dla frajera to pierwsza liga a ja to już extraklasa
Bo wersy lepsze składam,To jasne więc powoli po kolei
Jesteś totalnym frajerem,w grę nie wchodzi tutaj remis 
przestań seplenić czy ty zawsze jesteś bez żadnych postępów?
Chcesz to cie oświecę jak we Francji Monteskiusz 
lepiej weź mi podziękuj,bo umysł twój właśnie rozwijam
Super ziomuś? Co najwyżej zgarniesz tytuł super debila.



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz