Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 5 marca 2012

Liiiipa

Chuuuujowo się czuję,albo ładniej lipnie...wczorajszej nocy nie mogłam usnąć...ogarnia mnie to gówno..snił mi się Dawid(mediuuum? ; o) miał...dziecko..(?) i w sumie by się zgadzało dziecko= problems....dzisiaj dzwoni do mnie.Ey nie spodziewałam się tego...jestem w szoku.,.bo to oznacza ,że poziom uzależnienia jest fchuj wysoki...kurwa...mógł mnie okraść w noc kiedy to u niego byłam...mógł..ale jednak tego nie zrobił...Myślałam,że z Zuzką i nim bd Aight..jednak znów dostałam kosę..w serce kurwa. Dzwoni do mnie..2 min przed dzwonkiem na matmę. pierdoli coś pierdoli...czy mam pożyczyć 200 zł...nie odpowiadam przez chwilę kminiąć....a na co ci?...nie bo wiesz..sranie w banie pieprzy coś o urodzinach matki..wiem ,że lajerzy bo się jąka fchuj i ciągłe..yyyy,,.,..eeeem...hyyyy..itp dzwięki...Nie pierdol mi tu...co odjebałeś.mówi mi że dobra..wjebał się do piwnicy sąsiadce,...łomem...razem z nie kim innym jak Ms' Heroina" czyli Zuuuuzka...kurwa Czy ty jestes popierdolony?! nie no nie mieliśmy wyjścia..mam długi...pierdoli znów.. gada,że zajebali 2 rowery..sprzedali za 600 zl...Mówi,że wisi 1200 zł teeej od mefedro ..i ze zajebał matce z portfela 500 zł....; // kurwa...nie myślałam,że z nimi tak żle...poddaję się..miałam dzisiaj dzwonić na te infolinie..ale chyba nie bd sobie zawracać tyłka...pieprzyć to..za dużo czasu i nerwów poświęciłam...chociaż jeżeli znów ucieknę..nie mam dokąd iść..jak tylko marznąc...kurwa!...poza tym piszę jeden z ambitniejszych tesktów o nazwie"list do matki". wywnioskować sobie o czym bd...na razie kończę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz