Szukaj na tym blogu

czwartek, 29 marca 2012

au

Boli mnie prawe żebro z serii tych"rzekomych" czyli nie połączonych z mostkiem,żuchwa,szczęka..no i trzęsą mi się łapy. Delirium po całości..pójde zrobić te jebane wyniki,ale to albo z deficytu Magnezu albo od Deksa. Mnieeejsza. Nie wracajmy do ćpuństwa . Jutro konkurs. Jebnę nockę z angielskim. a co se będziem żałować...huah. Puki co mamy nie ma,tylko ja ona i on. No i muzyka na Full. Bangin shit hard. Brat puszcza jakieś klubowe gówno,które do mnie nie do końca przemawia. Yeah. Nie ten stan umysłu dziś. Czekam na diss'a od sebastiana. haaah. Czekam czekam, To już czwart diss czyli Ciota do kwadratu=cwel. Aiiight. Nie wyspałam się..a czuję się kurwa pobudzona . Ciepło mi. Pogoda nie zaciekwa. Maniura bansuje w chodziku. próbując złożyć jakieś słowa. Krzyczy trochę,bo ogólnie często pokazuje nerwy. Jestem jej wzorem zgaduję.Hyh. Mam mówi,że z niej bd taki szatan jak ze mnie. Pół żartem puściłam,że na działce bd po 4 g marychy na osobe i poo jakieś 8 browarów na co ona:
- Nie przesadzaj. Ja ci dam na 3 piwa nie więcej.
-Luz matka tylko po gramie. Przewróciła oczami. Prowokacja nieudana. znów hahaha. Bawi mnie ta zabawa w kotka i myszkę. Z prawdą w sumie. Byłam z olką na dniach otwartych 6,gastronomika. Nie przekonało mnie to. Ponadto utwierdziło mnie w moich planach o liceum i późniejszym Bio chemie.Idę dziś do Maaagdy.Która też j chyba Bi bo ostatnio dziwnie się zachowuję dość.Nie wiem czy wspomniałam ale mniejsza. Dziś robię te kode. Koda kojarzy mi się z tym pieprzonym krokodylem. I znów przywołuje wspomnienia z kwasem. HCOOH z którego w większości uczę się na sprawdzian z chemi. Z której muszę wybrnąć. Jaki i Fizy..niemca..noo i trochę matmy. Plus Keep it Hard z Biolą. Bo biologiczka znów okaże się suką i nie wstawi mi pewnie 6 jak się nie wysilę. Jak ja kocham jej sukowatość. 4 real. Ale w sumie ją rozumiem,chociaż nie dokońca zgodność" Pierwszy semestr już zamknięty",bo ocena pierwszosemetralan jak najbardziej aktualna. Nie dam się w Chuja. Keep it hard z Ang. Może coś dopiszę później



Stay True bitches

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz