Szukaj na tym blogu

wtorek, 6 marca 2012

Jeśli dzisiaj umrę/Finished






nie muszę udowadniać w tekstach że widzę siebie w lustrze
co dzień oglądam świat w wersach nic nie zostawiając na później 
więc jeśli dzisiaj umrę,jeśli umrę (słyszysz?) to weź nie płacz
życie jest za krótkie na przerwy,musisz kurwa biec jak reszta
2 skręty i butelka,to dla wielu tu szczyt szczytu szczęścia
życie to kłamsto,wszyscy kłamią więc ty weż chociaż przestań
nie muszę udowadniać w tekstach,bo teksty to moje myśli
czas biegnie,oś czasu to przecież mechanizm nieuchwytny
pierdole zakłamane dziwki,przyjaciół co gdy potrzeba to nie ma
więc jeśli dzisiaj umrę,zapomij co było między nami teraz
 jeśli cie krzywdze to przebacz,chociaż opinie mi nie leżą
nie pale za sobą mostów powiedz to kurwa tym dresom
chcą mnie dorwać? niech się śpieszą ,bo może być za póżno
wystawiam fucka przez szybę,nie dbam o jutro
Let's get it on chuj w to bo jeśli serio dzisiaj umre
nic nie ma już znaczenia,bo przecież nie znamy się z jutrem



Więc jeśli dzisiaj umrę prosze nie miej mi za złe
kilka razy wstaję ale dzisiaj chyba serio upadnę
wcale nie znasz mnie,chociaż zawsze jestem sobą
często się wkurwiam ale nie zapewniam cie co słowo
no bo jeśli dzisiaj umrę jeśli serio pójde w pizdu
nie wycofam się wcześniej, więc idę w stronę ringu
to deal mój, mam ze śmiercią niezły układ
jeśli dzisiaj umrę logiczne- nie doczekam jutra




kilka chorych akcji,zawszę będę tęsknić za tym miastem
jeżeli dzisiaj umrę, to przez pierdolone komplikacje
walczę zawsze, spróbuj mnie pogrążyć kurwa- proszę
Zimna suka-wiem,ale pamiętaj zawsze byłam przy tobie
ale jeśli muszę odejść,to nie ma znaczenia już przełość
nie miej mi za złe chwil które spędziłaś kiedyś ze mną
zawsze trafiam w sedno,umrę bez żadnych pożegnań
powiedz..gdyby nie ty to pewnie ja bym odeszła
namiastka piekła przeszliśmy razem-było nam dane
pod koniec dnia otworzę whisky Toastując'na zawsze razem"
to zmienia sprawę?(nie)bo jeśli kochałam to kocham
więc jeśli umrę nic się nie zmieni z tej strony popatrz
w trawy obłokach obserwuj swe życie uważniej
wsłuchaj się w mój głos bo kiedyś go zabraknie
nadaję smutny akcent,jeśli umrę-pokochaj rap ten
Jeśli dzisiaj umrę?chuuj na grobie nie zatańczę..



Więc jeśli dzisiaj umrę prosze nie miej mi za złe
kilka razy wstaję ale dzisiaj chyba serio upadnę
wcale nie znasz mnie,chociaż zawsze jestem sobą
często się wkurwiam ale nie zapewniam cie co słowo
no bo jeśli dzisiaj umrę jeśli serio pójde w pizdu
nie wycofam się wcześniej, więc idę w stronę ringu
to deal mój, mam ze śmiercią niezły układ
jeśli dzisiaj umrę logiczne- nie doczekam jutra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz