Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 12 marca 2012

Bragga

Ey,gdy wjezdzam na beat już niszczy cie linia pierwsza
z twoich wersów nie cieszyłaby się nawet Sylwia grzeszczak
słucham skirllex'a dlatego patrze inaczej,patrze na to z boku
męczy mnie ta monotoniia,jak towarzystwo idiotów
cwaniaczku cho tu,twoje bejbe mówi mi punchliner
a ty masz mi wciąż za złe?,że niszczę ci rapgrę?
robi się gęsto ,dusisz się jakbyś miał astmę
próbujesz z tym walczyć,ale zaraz kurwa padniesz
Zią ja mam Punche,szybkość jak w NFS Most Wanted
ogarnij lepiej matmę,bo mój styl jest zbyt mocny
by obliczyć jego siłę,bez  liczb kurwa wielokrotnych
zahaczam  o chodnik,śmieję sie jak po trzech fifkach zielska
jesteś żałosny,jak OSTR dissujący 50 cent'a
dziwko wymiękasz, do kurwy ja  robie rzeż tu
świat kręci się wokół liczb,a ty stoisz w miejscu...
poczuj,potęge wersów,bezskutecznie hejtuj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz