Szukaj na tym blogu

czwartek, 22 marca 2012

Hello Haterz

Chcą widzieć ból i zazdrość płonącą z moich oczu
Ja tratuje to środkowym -ciągle mam was na widoku 
gardę kurwa opuść,bo moję rymy są zbyt mocne
Jak karabin szturmowy,są niezbędne na mej wojnie
krzyczę jak nagłośniej Ey ja pierdolę was wszystkich
Bo szczerze mam w dupie czy wyrzucisz mnie z listy 
sięgam szczytu hipokryzji,kogoś cisnę znów na fejsie
myślisz,że mnie złamiesz?Ey kurwa jesteś w błędzie
jesteś koleś leszczem,znów uaktywania się ta bestia
maskowana wciąż dragami nadchodzi piekielny mesjasz
więc klękaj kurwa bo wciąż możesz dużo przegrać
jestem jak poker gdy grasz z losem o bicie serca
Everybody Put yo hands up wiesz Biggie się mylił
lecę ponad chmurami jebać Sky is the limit
bo kiedy rymy,serio mają w sobie to pierdolnięcie
Dwa buchy z lufy i kilka linijek zmienia się w chore wiersze

Hello Haterz !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz